Prihlásenie
Všeobecné obchodné podmienky
prevádzkovateľa hazardnej hry:
Allwyn Slovensko a.s., Žižkova 9, 811 02 Bratislava
IČO: 56 627 424

pre prevádzkovanie hazardnej hry:
Internetové hry v internetovom kasíne
Definícia vybraných pojmov 
Výrazy a pojmy použité v celom texte týchto Všeobecných obchodných podmienok, ktoré začínajú veľkým začiatočným písmenom, majú nasledujúci význam a tento sa primerane použije na jednotné aj množné čísla definovaných pojmov, pokiaľ nie je vyslovene uvedené inak:

„AML“ 
znamená: zákon č. 297/2008 Z. z. o ochrane pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a o ochrane pred financovaním terorizmu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v platnom znení 

„Herný plán“
je schválený a platný Herný plán, teda súbor pravidiel, určujúci pravidlá a podmienky Internetových hier a reklamačný poriadok 

„Hráč“
fyzická osoba, ktorá splnila všetky podmienky účasti na Internetových hrách podľa Herného plánu a Zákona a má vytvorený Hráčsky účet

„Hráčsky účet“
Hráčsky účet v zmysle Zákona, ktorý pre Hráča zriadi Prevádzkovateľ po dokončení Registrácie, ktorý slúži na správu finančných prostriedkov Hráča, evidovanie hernej histórie a identifikačných údajov Hráča.

„Individuálna licencia“
individuálna licencia na prevádzkovanie internetových hier v internetovom kasíne podľa § 35 Zákona, ktorú Prevádzkovateľovi udelil Úrad

„Internetové hry“
hazardné hry prevádzkované Prevádzkovateľom, na Internetovej stránke, v súlade s § 30 Zákona, v súlade s Individuálnou licenciou a Herným plánom, pričom ich pravidlá sú uvedené v príslušných Pravidlách Internetovej hry. Hráč sa tejto hry zúčastňuje dobrovoľne uskutočnením Stávky, ktorej návratnosť nie je vopred zaručená. Výsledok tejto hry nesmie byť vopred nikomu známy.

„Internetová stránka“ resp. „Internetové kasíno“
Je virtuálny priestor, kde Prevádzkovateľ prevádzkuje Internetové hry, a to na adrese www.sazkahry.sk, prípadne v mobilnej aplikácii.

„Pravidlá Internetovej hry“ 
pravidlá konkrétnej Internetovej hry, uvedené v príslušných prílohách tohto Herného plánu, ktoré tvoria jeho neoddeliteľnú súčasť

“Register vylúčených osôb“ resp. „RVO”
je informačný systém verejnej správy, v ktorom sa evidujú všetky fyzické osoby vylúčené z účasti na hazardných hrách podľa Zákona

„Registrácia“
úspešné dokončenie procesu identifikácie a overenia identifikácie fyzickej osoby, ktoré zahrňuje najmä zistenie a overenie osobných údajov uvedených žiadateľom o registráciu a dosiahnutie veku 18 rokov žiadateľa o registráciu, overenie skutočnosti, že fyzická osoba nie je evidovaná v RVO, a zároveň splnila podmienky v zmysle AML zákona, na základe ktorého Prevádzkovateľ zriadi tejto fyzickej osobe Hráčsky účet 

„Server“
server Prevádzkovateľa, alebo ním povereného subjektu, na ktorom sa evidujú a ukladajú najmä údaje o všetkých odohraných Internetových hrách, najmä údaje o počte odohraných hier, údaje o jednotlivých Stávkach a Výhrach, údaje o celkových Stávkach a Výhrach, o zásahoch do údajov, o odohraných Internetových hrách, zásahoch do softvéru Internetovej hry a akýchkoľvek poruchách, a tiež údaje o Hráčskych účtoch 

„Stávka“
Hráčom určená hodnota, ktorá bude porovnávaná s hodnotou určujúcou výsledok Internetovej hry. Je uhradená bezhotovostne z Vkladu, prostredníctvom Hráčskeho účtu. Stav finančných prostriedkov na Hráčskom účte sa znižuje o hodnotu Stávky

„Účet v banke“
číslo bankového účtu v tvare IBAN vedeného v banke, alebo finančnej inštitúcii, ktorá pôsobí na území Slovenskej republiky, ktorého je hráč majiteľ alebo disponent (táto povinnosť nadobudne účinnosť po uplynutí lehoty na zosúladenie postupov podľa Metodického usmernenia k AML),

„Úrad“
Úrad pre reguláciu hazardných hier

„Sebaobmedzujúce opatrenia“
Hráčom nastaviteľný prostriedok k zodpovednému hraniu; použitie opatrení je na vlastnom uvážení Hráča

„Vklad“
je suma finančných prostriedkov, ktorú Hráč vkladá bezhotovostne na Hráčsky účet. Z Vkladov sú následne uskutočňované Stávky, príp. úhrady inej služby  

"VOP"
sú tieto Všeobecné obchodné podmienky

„Výhra“ 
suma finančných prostriedkov alebo iná nepeňažná hodnota, ktorú môže Hráč získať v Internetovej hre v súlade s Herným plánom a Pravidlami Internetovej hry. Výhrou nie je Vyplatenie Vkladu ani jeho časti z Hráčskeho účtu

„Vyplatenie“
odpočítanie Hráčom určenej disponibilnej sumy z Hráčskeho účtu a jej vyplatenie Hráčovi v súlade s týmto Herným plánom. Prevádzkovateľ nie je oprávnený zrealizovať Vyplatenie inej osobe, než Hráčovi, ktorý zadal pokyn na Vyplatenie
 
„Zákon“ 
znamená zákon č. 30/2019 Z. z. o hazardných hrách a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v platnom znení

1. ÚVODNÉ USTANOVENIA

  1. Predmetom týchto všeobecných obchodných podmienok (ďalej len "VOP") je úprava práv a povinností Hráča a Prevádzkovateľa pri poskytovaní služieb zo strany Prevádzkovateľa pri prijímaní Vkladov do Internetových hier, Vyplatení Výhier a poskytovaní ďalších služieb pri zabezpečení prevádzkovania Internetových hier prevádzkovaných Prevádzkovateľom. Tieto VOP sú záväzné pre všetky právne vzťahy medzi Prevádzkovateľom a Hráčom pri prevádzkovaní Internetových hier a účasti Hráča na Internetových hrách v Internetovom kasíne.
  2. Tieto VOP v platnom a účinnom znení (vrátane akýchkoľvek dodatkov k VOP) Prevádzkovateľ sprístupňuje Hráčom v písomnej forme (v elektronickej podobe), prostredníctvom ich zverejnenia na Internetovej stránke. VOP sú tak nepretržite prístupné k nahliadnutiu všetkým Hráčom. Je povinnosťou každého Hráča, aby sa pred Registráciou podrobne oboznámil s aktuálne platným a účinným znením týchto VOP, ako aj s inými súvisiacimi dokumentmi (Herné plány, Zásady ochrany osobných údajov a pod.).
  3. Tieto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou Herného plánu.

2. REGISTRÁCIA HRÁČA, ZRIADENIE A AKTIVÁCIA HRÁČSKEHO ÚČTU

1. Hráčom sa môže stať každá fyzická osoba, ktorá je podľa Zákona oprávnená zúčastniť sa na Internetových hrách a ktorá poskytne Prevádzkovateľovi všetku súčinnosť vyžadovanú v zmysle týchto VOP a Herného plánu, oboznámila sa s týmito VOP a so schváleným Herným plánom, a s inými informáciami poskytnutými Prevádzkovateľom (najmä Zásady ochrany osobných údajov) a súhlasí s nimi.

2. K účasti na Internetových hrách sú oprávnené výlučne fyzické osoby, ktoré:
   a. dovŕšili vek 18 rokov;
   b. sú spôsobilé na právne úkony;
   c. nie sú evidované v Registri vylúčených osôb z dôvodov uvedených v Zákone, v týchto VOP, alebo Hernom pláne.

3. Základnými podmienkami účasti fyzickej osoby na Internetových hrách ďalej sú:
   a. dokončenie Registrácie;
   b. zriadenie Hráčskeho účtu.

4. V rámci procesu Registrácie prostredníctvom Internetového kasína je žiadateľ o Registráciu povinný riadne, úplne a pravdivo vyplniť elektronický registračný formulár, ktorý je dostupný v Internetovom kasíne v časti „Registrácia“, vytvoriť si prihlasovacie meno a dostatočne bezpečné prihlasovacie heslo, vykonať úkony potrebné pre overovanie vyžadované v rámci formulára a Registrácie. Na účely riadneho dokončenia Registrácie je žiadateľ o Registráciu povinný poskytnúť Prevádzkovateľovi ďalšie ním vyžadované identifikačné a kontaktné údaje v rozsahu podľa bodu 7. tohoto článku a vyplniť AML dotazník.

5. Prevádzkovateľ nezodpovedá za pravosť, platnosť a vecnú správnosť dokumentov, ktoré žiadateľ o Registráciu predloží Prevádzkovateľovi. V prípade pochybností o pravosti, platnosti, či vecnej správnosti dodaných dokumentov, je Prevádzkovateľ oprávnený tento dokument odmietnuť, resp. požadovať dodanie ďalších dokumentov.

6. Prevádzkovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za zneužitie užívateľských údajov, resp. prístupových údajov, ktoré bude spôsobené žiadateľom o Registráciu, príp. Hráčom, resp. v dôsledku porušenia povinností zo strany žiadateľa o Registráciu, príp. Hráča.

7. V rámci procesu Registrácie je fyzická osoba povinná poskytnúť Prevádzkovateľovi online prostredníctvom Internetového kasína svoje identifikačné a kontaktné údaje v nasledovnom rozsahu:
   a. meno, priezvisko, tituly;
   b. rodné číslo alebo dátum narodenia, ak rodné číslo pridelené nie je;
   c. trvalé bydlisko alebo povolenie na pobyt v SR;
   d. štátna príslušnosť;
   e. telefónne číslo;
   f. e-mailová adresa;
   g. prezývka;
   h. číslo občianskeho preukazu alebo povolenia na pobyt;
   i. číslo Účtu v banke vedeného na meno Hráča. Prevádzkovateľ v súvislosti s uvedeným vykoná príslušné úkony smerujúce k identifikácií Hráča a Účtu v banke, ak táto požiadavka vyplýva z platných právnych predpisov, najmä AML zákona (napr. zabezpečenie vykonania prvej transakcie prostredníctvom Účtu v banke vedeného na meno Hráča, ak Hráč predloží doklad preukazujúci existenciu takého Účtu v banke);
   j. informácia o tom, či je Hráč politicky exponovanou osobou alebo bol politicky exponovanou osobou v období posledných dvanástich kalendárnych mesiacov, alebo je sankcionovanou osobou v zmysle AML zákona
   k. sken alebo foto dokladu podľa § 12 ods. 2 písm. a) AML zákona (zmluva alebo výpis z Účtu v banke, kde sú viditeľné identifikačné údaje hráča a IBAN)
   l. ak k overeniu identifikácie fyzickej osoby nedochádza s použitím technických prostriedkov (tvárová biometria) a postupov uvedených v Metodickom usmernení k AML, je fyzická osoba povinná umožniť overenie Účtu v banke poskytnutím dokumentov, údajov alebo informácií a/alebo vykonaním prvej platby prostredníctvom daného Účtu v banke

Rozsah údajov sa môže meniť v závislosti na účeloch plnenia zákonných povinnosti zo strany Prevádzkovateľa

8. Súhlasom s VOP účastník vyhlasuje, že nie je politicky exponovanou osobou v zmysle AML zákona. Politicky exponovanou osobou sa rozumie:

a. fyzická osoba, ktorá je alebo zastávala dôležitú verejnú funkciu celoštátneho alebo regionálneho významu, ako je najmä hlava štátu, predseda vlády, predseda ústredného orgánu štátnej správy a jeho zástupca (zástupca, štátny tajomník), poslanec parlamentu, člen riadiaceho orgánu politickej strany, predseda územnej samosprávy, sudca najvyššieho súdu, ústavného súdu alebo iného najvyššieho súdneho orgánu, proti ktorej rozhodnutiam spravidla nie je možné podať opravný prostriedok až na niekoľko výnimiek,  člen rady centrálnej banky, vyšší dôstojník ozbrojených síl alebo zboru, člen alebo zástupca člena, ak ide o právnickú osobu, štatutárny orgán obchodnej korporácie kontrolovanej štátom, veľvyslanec alebo vedúci diplomatickej misie alebo fyzická osoba, ktorá vykonáva alebo vykonávala obdobnú funkciu v inej krajine, v orgáne Európskej únie, alebo v medzinárodnej organizácii

b. fyzická osoba, ktorá je 1. osobou blízkou osobe uvedenej v písmene a., 2. spoločníkom alebo konečným užívateľom výhod tej istej právnickej osoby, alebo zvereneckého fondu alebo inej právnej štruktúry bez právnej subjektivity, ako osoba uvedená v písmene a., alebo je známe, že povinná osoba je v inom úzkom obchodnom vzťahu s osobou uvedenou v písmene a., alebo 3. konečný užívateľ výhod právnickej osoby, alebo zvereneckého fondu alebo inej právnej štruktúry bez právnej subjektivity, o ktorej povinná osoba vie, že bola vytvorená v prospech osoby uvedenej v písmene a.

9. V prípade, že prevádzkovateľ zistí, že je Hráč politicky exponovanou osobou a chce sa zúčastniť na Internetových hrách, je povinný sa identifikovať podľa AML zákona. Do doby, kým bude overenie a kontrola takéhoto Hráča úspešne dokončená, nebude mu umožnená účasť na Internetových hrách.

10. Rovnaký postup, ako v prípade zistenia, že je Hráč politicky exponovanou osobou, sa uplatní aj v prípade, že Hráč je osobou s pôvodom vo vysoko rizikovom štáte. Pôvodom u fyzickej osoby sa rozumie každý štát:

a. ktorého je štátnym príslušníkom

b. má v ňom trvalý pobyt, alebo

c. má v ňom bydlisko dlhšie ako 1 rok

11. Prevádzkovateľ je ďalej na účely Registrácie fyzickej osoby povinný požadovať údaje z preukazu totožnosti a z ďalšieho dokladu fyzickej osoby (t.j. z dvoch dokladov), pričom má možnosť overiť identifikáciu takejto fyzickej osoby a tiež overiť podobu takejto fyzickej osoby s podobou v jej doklade totožnosti online s použitím technických prostriedkov (tvárovej biometrie) a postupov podľa jeho uváženia, a to aj opakovane, a to v zmysle požiadaviek ustanovených AML zákonom.

12. Registráciu môže fyzická osoba vykonať on-line (na diaľku) prostredníctvom registračného formulára na Internetovej stránke, ktorej súčasťou môže byť overenie identifikácie Hráča prostredníctvom technických prostriedkov (tvárovej biometrie) v zmysle postupov uvedených v Metodickom usmernení k plneniu povinností prevádzkovateľov hazardných hier v oblasti ochrany pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a financovaním terorizmu vydanom Úradom pre reguláciu hazardných hier.

13. Na účely Registrácie online prostredníctvom Internetového kasína je fyzická osoba povinná Prevádzkovateľovi predložiť nasledovné dokumenty, pričom Prevádzkovateľ je oprávnený získavať a uchovávať kópie týchto dokladov:

a. sken alebo fotografiu platného dokladu totožnosti (občiansky preukaz alebo povolenie na pobyt) a

b. sken alebo fotografiu ďalšieho platného dokladu fyzickej osoby, z ktorého je možné určiť jej identitu, pričom z týchto dokladov musia byť zrejmé, resp. viditeľné identifikačné údaje (napr. vodičský preukaz, cestovný pas, kartička poistenca zdravotnej poisťovne a pod.), ako aj

c. sken alebo fotografiu ďalšieho dokladu podľa ust. § 12 ods. 2, písm. a) AML zákona.


14. Zriadením a aktiváciou Hráčskeho účtu dochádza medzi Prevádzkovateľom a Hráčom k uzavretiu zmluvného vzťahu, z ktorého vyplývajú vzájomné práva a povinnosti Prevádzkovateľa a Hráča vymedzené najmä Zákonom, Herným plánom dotknutej Internetovej hry a týmito VOP. Týmto momentom zároveň dochádza k vzniku a začatiu vedenia Hráčskeho účtu ako aj poskytovaniu ostatných súvisiacich služieb Hráčovi

15. Hráč je povinný zabezpečiť si stabilné internetové pripojenie pre účasť na Internetových hrách. V prípade prerušenia, či nestabilného internetového pripojenia počas hrania Internetovej hry, môže dochádzať k neočakávanému prerušovaniu herného kola. Prevádzkovateľ v tejto súvislosti nenesie žiadnu zodpovednosť.

16. V rozsahu a za podmienok stanovených účinnou právnou úpravou, najmä AML zákonom a Zákonom, žiadateľ o Registráciu berie na vedomie, že na tieto účely je Prevádzkovateľ oprávnený aj bez súhlasu a informovania žiadateľov o Registráciu ako dotknutých osôb zisťovať, získavať, zaznamenávať, uchovávať, využívať a inak spracúvať osobné údaje a iné údaje v rozsahu ustanovenia § 10 ods. 1 a § 12 ods. 1 a 2 AML zákona a v rozsahu určenom Zákonom


3. HRÁČSKY ÚČET

  1. Zriadenie Hráčskeho účtu je základnou podmienkou Hráčovej účasti na Internetových hrách.
  2. Hráčsky účet môže byť využívaný výlučne iba Hráčom, ktorému bol Hráčsky účet aktivovaný, bez možnosti jeho zastúpenia, ak z týchto VOP alebo z iných ustanovení príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov výslovne nevyplýva inak. Anonymné hranie Internetových hier, t.j. najmä účasť na Internetových hrách pod nepravdivými, nesprávnymi alebo neúplnými údajmi, je zakázané.
  3. Hráč je povinný udržiavať v tajnosti a chrániť pred zneužitím uvedené prihlasovacie údaje a nesie zodpovednosť za všetky transakcie uskutočnené na Hráčskom účte pri korektnom použití prihlasovacích údajov. V prípade, že dôjde k strate, zneužitiu alebo odcudzeniu prihlasovacích údajov a/alebo dokladov totožnosti Hráča, je to Hráč povinný bezodkladne oznámiť Prevádzkovateľovi, na základe čoho dôjde k zablokovaniu predmetného Hráčskeho účtu, a to až do nastavenia nových prihlasovacích údajov a/alebo overenia Hráča podľa požiadaviek Prevádzkovateľa.
  4. Každý Hráč, môže mať vytvorený len jeden Hráčsky účet, ktorý je používaný na všetky Internetové hry a to za predpokladu, že splní tiež všetky podmienky vyžadované pre účasť na tejto Internetovej hre. V prípade, že Prevádzkovateľ zistí, že Hráč má viac ako jeden Hráčsky účet, zruší účet, ktorý vznikol neskôr v poradí, alebo sa môže rozhodnúť zrušiť všetky účty vytvorené Hráčom. V odôvodnených prípadoch sa Prevádzkovateľ môže s Hráčom dohodnúť inak.
  5. V prípade zabudnutia hesla Hráč v Internetovom kasíne klikne na ikonu „Zabudli ste heslo?“ umiestneného v časti „Prihlásenie“, prostredníctvom ktorej si zadaním svojho prihlasovacieho mena a svojej e-mailovej adresy vyžiada obnovu hesla. Po overení zadaných údajov s údajmi na Serveri Prevádzkovateľa odošle Prevádzkovateľ Hráčovi na predmetnú e-mailovú adresu nové vygenerované heslo, ktoré je Hráč oprávnený po prihlásení sa do Hráčskeho účtu zmeniť.
  6. Hráč je oprávnený zmeniť si prístupové heslo do Hráčskeho účtu, a to aj opakovane.
  7. V prípade zabudnutia prihlasovacieho mena do Hráčskeho účtu, je potrebné, aby Hráč kontaktoval Prevádzkovateľa na e-mailovej adrese uvedenej na Internetovej stránke so žiadosťou o zaslanie prihlasovacieho mena a ako prílohu e-mailu priložil scan svojho platného dokladu totožnosti (občiansky preukaz, alebo povolenie na pobyt). Rovnaký postup sa uplatňuje aj v prípade, ak Hráč zabudne súčasne svoje prihlasovacie meno, e-mailovú adresu a aj heslo (Hráč musí v každom prípade vo svojej žiadosti špecifikovať, o čo Prevádzkovateľa žiada, napr. žiadosť o zaslanie e-mailovej adresy a pod.).
  8. Hráč nie je oprávnený svoje prihlasovacie meno, ktoré uviedol v rámci procesu Registrácie, po zriadení Hráčskeho účtu ďalej zmeniť.
  9. V prípade, ak Hráč zadá pri prihlasovaní sa do Hráčskeho účtu opakovane nesprávne prihlasovacie údaje, počas určitého časového obdobia mu z dôvodu zachovania bezpečnosti a prevencie nebude umožnené prihlásenie sa do Hráčskeho účtu; v takomto prípade Prevádzkovateľ odporúča Hráčovi kontaktovať tzv. „Zákaznícke centrum“, počet pokusov pre prihlásenie sa do Hráčskeho účtu určuje Prevádzkovateľ.
  10. Hráč berie na vedomie, že Prevádzkovateľ zabezpečuje služby súvisiace so zriadením a prevádzkou Hráčskeho účtu tiež na základe zmluvných vzťahov s bankami, prípadne inými spoločnosťami zabezpečujúcimi prevody finančných prostriedkov (poskytovatelia platobných služieb). Hráč tiež berie na vedomie a výslovne súhlasí s tým, že Prevádzkovateľ je zo zákona (napr. AML zákon) resp. na jeho základe povinný poskytovať súčinnosť príslušným verejným orgánom a inštitúciám a na základe ich žiadosti alebo v rámci plnenia zákonných povinností okrem iného blokovať prostriedky na príslušnom Hráčskom účte, resp. príslušný Hráčsky účet. Vzhľadom k vyššie uvedenému, nie je Prevádzkovateľ zodpovedný v žiadnom rozsahu za pozastavenie poskytovania služieb, prípadne blokáciu príslušného Hráčskeho účtu alebo prostriedkov na ňom a Hráčovi v súvislosti s tým nevznikajú žiadne nároky, ak Prevádzkovateľ postupoval dôvodne či už podľa preukázateľných inštrukcií danej oprávnenej osoby, v súlade s všeobecne záväznými právnymi predpismi, na základe podozrenia z nezákonného konania alebo na základe ustanovení týchto VOP a teda plnil svoju zákonnú a/alebo zmluvnú povinnosť.
  11. Hráč je povinný bezodkladne aktualizovať svoje osobné údaje a ďalšie informácie uvedené pri Registrácii, ak sa tieto zmenili v dôsledku určitých právnych skutočností. Akékoľvek zmeny údajov alebo dokladov musí Hráč oznámiť Prevádzkovateľovi bezodkladne prostredníctvom elektronického formulára na Internetovej stránke. Hráč je tiež povinný preukázať tieto zmeny relevantnými dokladmi.
  12. Všetky finančné transakcie sú vedené v mene Euro, pokiaľ nie je stanovené inak. Zostatok na Hráčskom účte nie je úročený, ani poistený.

3.1 VKLAD NA HRÁČSKY ÚČET

  1. Po aktivácii Hráčskeho účtu je Hráč oprávnený previesť a vložiť si na Hráčsky účet finančné prostriedky, a to minimálne vo výške a najviac do výšky podľa limitov, ktoré sú uvedené v Internetovom kasíne v časti „Profil/Vklady a Výplata“. Prevádzkovateľ je oprávnený tieto limity kedykoľvek meniť na základe vlastného uváženia, pričom zmenený limit platí odo dňa jeho zverejnenia, ak zo zverejnenia nevyplýva neskorší dátum účinnosti takejto zmeny limitu.
  2. Dotácia Hráčskeho účtu predstavuje prevod, resp. Vklad peňažných prostriedkov Hráča na Hráčsky účet. Ak ďalej nie je uvedené inak, dotáciu Hráčskeho účtu je Hráč oprávnený realizovať týmito spôsobmi: 
       a. bezhotovostný prevod na určený Účet v banke Prevádzkovateľa – Hráč je oprávnený dotovať svoj Hráčsky účet bezhotovostným bankovým príkazom k úhrade na bankový účet Prevádzkovateľa;
       b. prostredníctvom internet bankingu (cez platobnú bránu) za podmienok stanovených dotknutou finančnou inštitúciou;
       c. prostredníctvom platobnej karty Hráča – umožňuje online prevody finančných prostriedkov prostredníctvom debetnej či kreditnej karty (najmä VISA, VISA Electron, Maestro, MasterCard), a to za podmienok stanovených dotknutou kartovou spoločnosťou alebo dotknutou finančnou inštitúciou;
       d. SMS platbou – pričom dotovanie Hráčskeho účtu SMS platbou je možné len cez telefónne číslo, ktoré je uvedené v Hráčskom účte;
       e. prostredníctvom internetových peňaženiek ako Skrill, Paysafecard; (ďalej len „Platobné kanály“)
  3. Bližšie podmienky dotácií Hráčskeho účtu, vrátane výšky poplatkov, doby spracovania a limitov podľa bodu 1 tohto článku VOP pre jednotlivé spôsoby dotácie Hráčskeho účtu, sú uvedené v Internetovom kasíne v časti „Profil/Vklady a Výplata“.
  4. Prevádzkovateľ je oprávnený kedykoľvek rozšíriť alebo zúžiť ponuku Platobných kanálov určených pre dotáciu Hráčskeho účtu (Vklad), aj bez uvedenia dôvodu neumožniť používanie určitej platobnej metódy alebo konkrétneho platobného prostriedku, najmä zahraničného platobného prostriedku (bankového účtu, platobnej karty a pod.), určiť limit počtu akceptovateľných platobných prostriedkov pre jedného Hráča a tiež právo určiť ďalšie podmienky použitia konkrétneho platobného prostriedku (platobná karta, bankový účet atď.), najmä použitie konkrétneho platobného prostriedku podmieniť jeho overením prostredníctvom banky alebo iným vhodným spôsobom (autorizácia), alebo ďalším zdokladovaním vlastníctva daného platobného prostriedku zo strany Hráča.
  5. Hráč berie na vedomie, že realizácia dotácie  Hráčskeho účtu (Vklad) podľa bodu 2 tohto článku VOP môže byť obmedzená v závislosti od rôznych prístupov, prostredníctvom ktorých je Hráčsky účet dostupný (napr. internetový prehliadač, mobilná verzia internetového prehliadača alebo mobilná aplikácia).
  6. Hráč ďalej berie na vedomie, že podmienky pre využívanie príslušného Platobného kanálu, prostredníctvom ktorého si na svoj Hráčsky účet prevádza finančné prostriedky (vykonáva Vklad na Hráčsky účet), podliehajú podmienkam zmluvného vzťahu medzi Hráčom a prevádzkovateľom Platobného kanálu, a to vrátane určenia akýchkoľvek poplatkov, odmien, zrážok alebo iných platieb a ich zúčtovania pri používaní príslušného Platobného kanálu, a to vo vzťahu k realizácii dotácie Hráčskeho účtu. Hráč je za ich splnenie v plnom rozsahu zodpovedný sám a Prevádzkovateľ nie je povinný Hráča o týchto podmienkach informovať. Ak z informácií uvedených v Internetovom kasíne nevyplýva inak, tieto poplatky, odmeny, zrážky alebo iné platby Prevádzkovateľ pre prevádzkovateľov Platobných kanálov Hráčovi neúčtuje ani ich za Hráča neodvádza prevádzkovateľovi Platobného kanálu. Prevádzkovateľ nezodpovedá v žiadnom rozsahu za obsah tohto zmluvného vzťahu, ani za akékoľvek prípadné ďalšie obmedzenia využívania príslušného Platobného kanálu (nedostupnosť služby, iné technické obmedzenia, oneskorenia, finančné limity a pod.) zo strany prevádzkovateľa Platobného kanálu.
  7. Hráč je povinný pri dotácii Hráčskeho účtu (Vklad) dodržať všetky požiadavky kladené na jednotlivé Platobné kanály stanovené prevádzkovateľmi Platobných kanálov a pri dotácii Hráčskeho účtu používať identifikačné údaje platby vyžadované Prevádzkovateľom. Hráč berie na vedomie, že v prípade, ak pri realizácii dotácie Hráčskeho účtu nedodrží požiadavky prevádzkovateľov Platobných kanálov, alebo Prevádzkovateľa takáto transakcia môže byť zo strany prevádzkovateľov Platobných kanálov, alebo Prevádzkovateľa z dôvodov na strane Hráča odmietnutá, prípadne môže dôjsť k omeškaniu prevodu finančných prostriedkov na Hráčsky účet (napr. z dôvodu sťaženej identifikácie platby, prípadne úplnej nemožnosti jej identifikácie zo strany Prevádzkovateľa).
  8. Hráč berie na vedomie, že v prípade dotácie na Hráčsky účet (Vklad) prostredníctvom akéhokoľvek Platobného kanálu, si môže prevádzať výlučne také finančné prostriedky, vo vzťahu ku ktorým má oprávnenie takýmto spôsobom nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi, a to najmä ako majiteľ príslušného Účtu v banke, ako oprávnený disponent s kreditnou kartou a pod.
  9. Po identifikácii Vkladu a jeho výšky Prevádzkovateľ pripíše Hráčovi na jeho Hráčsky účet prevedenú peňažnú čiastku, čím sa považuje dotácia Hráčskeho účtu za vykonanú; tým nie sú dotknuté poplatky za vykonanie Vkladu, ktorých výška je uvedená v Internetovom kasíne v časti „Profil/Vklady a Výplata“ a prípadné poplatky, odmeny, zrážky alebo iné platby prevádzkovateľov Platobných kanálov podľa bodu 6 tohto článku VOP.
  10. Hráč berie na vedomie, že Prevádzkovateľ ako povinná osoba je podľa AML zákona povinný v rámci úkonov Hráča pri dotácii Hráčskeho účtu postupovať v zmysle príslušných ustanovení AML zákona. Prevádzkovateľ je na tieto účely oprávnený k vykonaniu akýchkoľvek potrebných úkonov, ktoré mu vyplývajú z AML zákona (overenie identifikácie hráča, vyžiadanie potrebných dokladov, dokumentov a pod.).
  11. Hráč berie na vedomie, že dotovanie Hráčskeho účtu v rámci prevodu finančných prostriedkov z jedného Hráčskeho účtu na iný Hráčsky účet je zakázané.

3.2 DOTOVANIE HRÁČSKEHO ÚČTU ZO STRANY PREVÁDZKOVATEĽA (BONUSOVÉ SCHÉMY)

  1. Prevádzkovateľ je oprávnený podľa vlastného rozhodnutia ponúknuť Hráčovi navýšenie stavu prostriedkov jeho Hráčskeho účtu formou bonusu podľa štatútu príslušnej bonusovej schémy zverejnenej na Internetovej stránke, a to za nasledovných podmienok:

a. Prevádzkovateľ môže určiť pravidlá udelenia, resp. získania a odňatia bonusu, a to podľa podmienok príslušnej bonusovej schémy. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností, pravidlá štatútu príslušnej bonusovej schémy majú prednosť pred ustanoveniami tohto článku VOP upravujúceho dotáciu Hráčskeho účtu prostredníctvom využitia bonusových schém. Hráč zodpovedá za oboznámenie sa s podrobnými konkrétnymi podmienkami získania a využitia bonusov podľa štatútu príslušnej bonusovej schémy;

b. Bonus je možné použiť výlučne na úhradu vkladu pri podaní stávky v Internetovej hre za podmienok definovaných v štatúte príslušnej bonusovej schémy; bez jeho použitia v Internetovej hre určenej štatútom bonusovej schémy nemôže byť bonus vyplatený ako zostatok na Hráčskom účte, a to ani pri zrušení Hráčskeho účtu;

c. Ak Hráč splní podmienky získania bonusu v určenej výške podľa pravidiel v štatúte príslušnej bonusovej schémy, Prevádzkovateľ je povinný mu bonus udeliť podľa pravidiel štatútu príslušnej bonusovej schémy, ak z dotknutého štatútu bonusovej schémy nevyplýva inak;

d. Prevádzkovateľ môže v štatúte príslušnej bonusovej schémy podmieniť získanie bonusu rôznymi požiadavkami na Hráča, a to napr. vykonanie určených úkonov na Hráčskom účte, výška obratu na Hráčskom účte, objem výšky Stávok v príslušnej Internetovej hre za určené obdobie, účasť na konkrétnej Internetovej hre v určenom období a pod.;

e. Prevádzkovateľ môže určiť, že bonus v určenej výške môže získať Hráč, ktorý bude vyžrebovaný za podmienok určených štatútom príslušnej bonusovej schémy z Hráčov, ktorí splnili podmienky na získanie dotknutého bonusu;

f. Prevádzkovateľ môže určiť, že bonus je platný iba určené obmedzené časové obdobie; márnym uplynutím platnosti bonusu tento bude Hráčovi odpísaný zo stavu Hráčskeho účtu, ktorý by inak bol použiteľný na úhradu vkladu za stávku v Internetovej hre, na ktorú sa bonusová schéma vzťahuje;

g. Následky podozrenia na porušenie štatútu bonusovej schémy a súvisiacej časti VOP Hráčom napr. v podobe sankcií, zániku práv a pod. môže Prevádzkovateľ určiť v príslušnom štatúte bonusovej schémy; následky špecifikované v týchto VOP osobitnou úpravou v štatúte bonusovej schémy nie sú dotknuté;

h. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo bez akejkoľvek náhrady kedykoľvek zmeniť podmienky príslušnej bonusovej schémy či príslušnú bonusovú schému kedykoľvek ukončiť, alebo obmedziť, a to i bez uvedenia dôvodu a s účinnosťou odo dňa uverejnenia takéhoto rozhodnutia v Internetovom kasíne.

i. Prevádzkovateľ je oprávnený určiť podmienky, za ktorých nebude bonus udelený, resp. bude odňatý alebo za ktorých bude Hráč vylúčený z možnosti získania bonusu alebo bonusov.

j. Na udelenie, alebo získanie bonusov nevzniká právny nárok, a tieto nie je možné vymáhať súdnou cestou.

  1. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností platí, že k dotovaniu Hráčskeho účtu podľa tohto článku VOP dochádza až na základe aktívnych úkonov Hráča a za aktívneho splnenia podmienok stanovených v štatúte príslušnej bonusovej schémy zo strany Hráča.

  2. Prípadný technický výpadok, technická vada, či iný prevádzkový problém nezakladá nárok Hráča na akúkoľvek kompenzáciu z titulu štatútu príslušnej bonusovej schémy, pokiaľ Prevádzkovateľ v konkrétnom prípade nerozhodne inak.

  3. Pokiaľ bude mať Prevádzkovateľ dôvodné podozrenie na podvodné, nepoctivé alebo iné konanie Hráča, či inej osoby, smerujúce k obchádzaniu podmienok príslušnej bonusovej schémy (napr. nedovolené použitie softvéru a/alebo otvorenie niekoľkých Hráčskych účtov za účelom získania nespravodlivej výhody v súvislosti s bonusovou ponukou a pod.), je Prevádzkovateľ oprávnený Hráča z príslušnej bonusovej schémy bez náhrady vylúčiť a odmietnuť poskytnutie bonusu Hráčovi, prípadne mu poskytnutý bonus zmeniť, alebo zrušiť. V prípadoch podľa tohto bodu tohto článku VOP môžu byť Stávky uskutočnené v rozpore so štatútom príslušnej bonusovej schémy zo strany Prevádzkovateľa vyhlásené za neplatné, o čom bude Hráč bezodkladne informovaný; Hráč nesie zodpovednosť za škodu, ktorá tým Prevádzkovateľovi vznikne.

  4. Príslušné ustanovenia týchto VOP a Herného plánu sa v prípade potreby výkladu podmienok príslušnej bonusovej schémy použijú subsidiárne, ak ich možno aplikovať na princípy a podmienky príslušnej bonusovej schémy.

3.3 VYUŽIVANIE HRÁČSKÉHO ÚČTU

  1. Hráč má právo Hráčsky účet využívať kedykoľvek počas prevádzkovej doby Internetového kasína, ak z VOP nevyplýva inak. 
  2. Hráč je povinný využívať Hráčsky účet a s ním spojené služby a iné jeho funkcionality výhradne pre svoju osobnú súkromnú potrebu a nie je oprávnený ich sprístupňovať či umožniť čerpať iným osobám či využívať iným nevhodným spôsobom, ktorý by bol v rozpore s charakterom Hráčskeho účtu ako osobného prostriedku Hráča k účasti na Internetových hrách. Hráč nesie plnú zodpovednosť za aktivitu prebiehajúcu na jeho Hráčskom účte, a to bez ohľadu na to, či ju uskutočňuje Hráč sám a/alebo osoba ním poverená a/alebo akákoľvek iná tretia osoba. Anonymné hranie Internetových hier, t.j. najmä účasť na Internetových hrách pod nepravdivými, nesprávnymi alebo neúplnými údajmi, je zakázané. Prevádzkovateľ nezodpovedá za škody, ktoré vzniknú Hráčovi v dôsledku neautorizovaného prístupu do Hráčskeho účtu, ktorý vznikol ako dôsledok nedodržania povinnosti Hráča v zmysle týchto VOP, alebo Herného plánu. 
  3. Hráčsky účet umožňuje Hráčovi zúčastniť sa na Internetovej hre v Internetovom kasíne, a to za podmienok určených v Hernom pláne, v pravidlách dotknutej Internetovej hry a za podmienok určených týmito VOP. Hráčsky účet ďalej slúži na správu finančných prostriedkov Hráča (evidencia Vkladov, Stávok, Výhier, Vyplatení), hernej histórie a identifikačných údajov Hráča. Hráč je oprávnený uskutočňovať a prehliadať si všetky svoje Vklady, Vyplatenia, Stávky a výsledky hrania jednotlivých Internetových hier iba prostredníctvom svojho Hráčskeho účtu. 
  4. Hráč nie je oprávnený využívať Hráčsky účet na prevod prostriedkov (Vklad) bez ich využitia k úhrade Stávok, či inej služby podľa týchto VOP. Hráč nemôže finančné prostriedky, ktoré boli vložené na jeho Hráčsky účet (s výnimkou prostriedkov pripísaných z titulu výhry), prevádzať na bankový účet, ani akýmkoľvek iným spôsobom ich previesť z príslušného Hráčskeho účtu. Výnimku tvorí zrušenie príslušného Hráčskeho účtu z akéhokoľvek dôvodu a v súlade s týmito VOP a Herného plánu, pri ktorom vznikne Hráčovi nárok na vyplatenie zostatku na Hráčskom účte. V prípade porušenia tohto obmedzenia zo strany Hráča, má Prevádzkovateľ právo na náhradu nákladov vzniknutých pri týchto transakciách a za tým účelom môže použiť zostatok Hráčskeho účtu. V prípade, že po tomto odpočítaní bude Hráčsky účet vykazovať záporný zostatok, je Hráč povinný vykonať Vklad na Hráčsky účet. 
  5. V prípade opakovaného porušenia týchto podmienok môže Prevádzkovateľ okamžite zrušiť Hráčsky účet.

3.4 VÝHRA A VÝBER Z HRÁČSKÉHO ÚČTU

  1. Hráč si je vedomý skutočnosti, že nárok na Výhru v Internetovej hre vzniká za podmienok určených Herným plánom, ak zo všeobecne záväzných právnych predpisov nevyplýva inak. 

  2. Hráč má možnosť overiť si výsledok Internetovej hry prostredníctvom Hráčskeho účtu. 
  3. Ak z platnej právnej úpravy nevyplýva inak, v prípade ostatných Internetových hier než sú uvedené v predchádzajúcom bode tohto článku, sa okamih vyhodnotenia uzatvorenej Stávky podľa dotknutého Herného plánu, sa považuje automaticky aj za uplatnenie nároku na Výhru zo strany Hráča. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností Hráč nie je povinný osobitne uplatňovať nárok na Výhru. 
  4. V prípade Výhry v Internetovej hre, bude suma Výhry priznaná Hráčovi vo forme pripísania týchto finančných prostriedkov na jeho Hráčsky účet v súlade s dotknutým Herným plánom. 
  5. Prevádzkovateľ je v prípade Internetových hier, oprávnený aj po pripísaní Výhry na Hráčsky účet, ak nadobudne dôvodnú pochybnosť najmä, ale nielen o skutočnej účasti Hráča na dotknutej Internetovej hre v súlade s týmito VOP ako aj dotknutým Herným plánom; pravdivosti a aktuálnosti ktoréhokoľvek z registračných údajov Hráča v Hráčskom účte, vrátane veku Hráča, pravdivosti údajov o vzťahu k Účtu v banke evidovaného v Hráčskom účte Hráča; alebo dodržaní všetkých povinností zo strany Hráča pri jeho účasti v dotknutej Internetovej hre vykonať blokáciu Výhry na Hráčskom účte. Za týmto účelom je Prevádzkovateľ oprávnený požiadať Hráča o odstránenie dotknutých pochybností. 
  6. Po pripísaní Výhry na Hráčsky účet, môže Hráč: použiť Výhru na úhradu Stávky ktorejkoľvek Internetovej hry prostredníctvom Hráčskeho účtu; alebo previesť výhru na Účet v banke Hráča, ak z Herného plánu nevyplýva aj iný spôsob Vyplatenia Výhry Hráčovi. Pričom k Vyplateniu dôjde najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa, kedy Hráč zadal pokyn na Vyplatenie; tým nie je dotknuté právo, prípadne povinnosť Prevádzkovateľa, finančné prostriedky na Hráčskom účte Hráčovi zadržať, alebo nerealizovať Vyplatenie, ak táto požiadavka vyplýva z platných právnych predpisov, t.j. v prípadoch stanovených AML zákonom (napr. v prípade podozrenia, že ide o neobvyklú obchodnú operáciu, v prípadoch stanovených v ust. § 16 AML zákona a pod.). 
  7. Hráč berie na vedomie, že Prevádzkovateľ je oprávnený požadovať, aby Hráč, ktorý si uplatňuje vyplatenie výhry, preukázal platnosť dokladu totožnosti a iného dokladu podľa bodu 2 ods. 13 týchto VOP; alebo si prišiel uplatniť nárok na výhru osobne do sídla Prevádzkovateľa, a zároveň predložil platný doklad totožnosti, ktorý použil pri registrácii a zriadení Hráčskeho účtu, alebo ktorý je evidovaný v rámci informácií v Hráčskom účte Hráča, prípadne iný dôkaz o tom, že ide skutočne o dotknutého Hráča; alebo sa odfotil so svojím platným dokladom totožnosti, ktorým vykonal registráciu Hráčskeho účtu, alebo ktorý je evidovaný v rámci informácií v Hráčskom účte Hráča, pričom z fotografie Hráča musí byť jednoznačne zrejmé, že je totožnou osobou uvedenou na doklade totožnosti podľa tohto bodu; alebo splnil iné požiadavky Prevádzkovateľa, a to s ohľadom na platnú právnu úpravu, a to najmä, ale nielen s ohľadom na dotknuté ustanovenia AML Zákona. Tým nie sú dotknuté ostatné oprávnenia Prevádzkovateľa podľa AML Zákona. 
  8. V prípade, ak Prevádzkovateľ odmietne vykonať Vyplatenie akejkoľvek sumy z Hráčskeho účtu, Hráč je oprávnený uplatniť si svoje práva prostredníctvom reklamácie. 
  9. V prípade, ak Hráč zvolí po Vyplatení Výhry na Hráčsky účet Vyplatenie sumy zodpovedajúcej výhre z Hráčskeho účtu na Účet v banke Hráča evidovaný v Hráčskom účte, prípadne iný spôsob, ktorý je uvedený na Internetovej stránke, Prevádzkovateľ zabezpečí prevod sumy zodpovedajúcej výhre z Hráčskeho účtu na Účet v banke Hráča evidovaný v Hráčskom účte, prípadne iným spôsobom, ktorý je uvedený na Internetovej stránke. 
  10. Hráč berie na vedomie, že Prevádzkovateľ nie je povinný zabezpečiť prevod sumy zodpovedajúcej Výhre z Hráčskeho účtu na iný bankový účet, než Účet v banke. Pri použití iného spôsobu Vyplatenia, uvedeného na Internetovej stránke, musí Hráč hodnoverne preukázať vlastníctvo daného spôsobu Vyplatenia.
  11. Prevádzkovateľ je oprávnený určiť pre jednotlivé Platobné kanály minimálnu a maximálnu výšku Vyplatenia, resp. výberu z Hráčskeho účtu v jednej platobnej transakcii, a to podľa limitov, ktoré sú uvedené v Internetovom kasíne v časti „Profil/Vklady a Výplata“. Prevádzkovateľ je oprávnený tieto limity kedykoľvek meniť na základe vlastného uváženia, pričom zmenený limit platí odo dňa jeho zverejnenia, ak zo zverejnenia nevyplýva neskorší dátum účinnosti takejto zmeny limitu.
  12. Prevádzkovateľ je oprávnený kedykoľvek rozšíriť alebo zúžiť ponuku Platobných kanálov určených pre Vyplatenie finančných prostriedkov z Hráčskeho účtu, aj bez uvedenia dôvodu neumožniť používanie určitej platobnej metódy alebo konkrétneho platobného prostriedku, najmä zahraničného platobného prostriedku (bankového účtu, platobnej karty a pod.).
  13. Bližšie podmienky Vyplatenia, resp. výberov z Hráčskeho účtu, vrátane výšky poplatkov, doby spracovania a limitov podľa ods. 11 tohto bodu VOP pre jednotlivé spôsoby Vyplatenia, sú uvedené v Internetovom kasíne v časti „Profil/Vklady a Výplata“.
  14. Hráč berie na vedomie, že akékoľvek platby, poplatky, odmeny, zrážky alebo dane podľa práva štátu, v ktorom je zriadený Účet v banke, a ich zúčtovanie súvisiace s prevodom akejkoľvek sumy z Hráčskeho účtu na Účet v banke znáša Hráč. Hráč je za ich plnenie v plnom rozsahu zodpovedný sám a Prevádzkovateľ nie je povinný Hráča o týchto podmienkach informovať.
  15. Hráč berie na vedomie, že stav finančných prostriedkov Hráča na Hráčskom účte môže byť aj záporný, a to najmä s ohľadom na prípadné prehodnotenie výsledku dotknutej Internetovej hry zo strany Prevádzkovateľa podľa dotknutého Herného plánu alebo inú relevantnú skutočnosť (napr. ak nárok na Výhru nevznikol, ale napriek tomu bola Výhra pripísaná alebo nastala iná obdobná skutočnosť, ktorej dôsledkom je zánik nároku na Výhru). Po prehodnotení výsledku dotknutej Internetovej hry je Prevádzkovateľ oprávnený vykonať zápočet vo vzťahu k finančným prostriedkom Hráča evidovaným na Hráčskom účte. V prípade nedostatočnej výšky finančných prostriedkov evidovaných na Hráčskom účte je Prevádzkovateľ oprávnený uviesť stav finančných prostriedok na Hráčskom účte do zápornej hodnoty. Po pripísaní finančných prostriedkov na Hráčsky účet najmenej vo výške zápornej hodnoty Hráčskeho účtu platí druhá veta tohto bodu primerane. Týmto nie je dotknuté právo Prevádzkovateľa vyzvať Hráča na úhradu jeho záväzkov aj iným spôsobom alebo si voči Hráčovi uplatňovať svoje práva v súlade s platnou právnou úpravou iným spôsobom.

3.5 BLOKÁCIA HRÁČSKÉHO ÚČTU

  1. Prevádzkovateľ vykonáva blokáciu Hráčskeho účtu, a to vo forme blokácie všetkých a akýchkoľvek aktivít Hráča v rámci Hráčskeho účtu, vrátane blokácie realizácie všetkých a akýchkoľvek úkonov s finančnými prostriedkami evidovanými na Hráčskom účte, a to vrátane tých finančných prostriedkov, s ktorými by inak mohol Hráč voľne disponovať mimo Hráčskeho účtu (napr. Vyplatiť ich na Účet v banke a pod.).
  2. Prevádzkovateľ je povinný vykonať blokáciu Hráčskeho účtu v týchto prípadoch:
       a. požiadavka (rozhodnutie, nariadenie alebo iný akt, ktorým je Prevádzkovateľ viazaný) správneho orgánu alebo súdu alebo požiadavka správneho orgánu alebo súdu s obdobnými účinkami; v takomto prípade je Prevádzkovateľ povinný vykonať Blokáciu v lehote určenej správnym orgánom alebo súdom; o tejto skutočnosti informuje dotknutého Hráča len v prípade predchádzajúceho súhlasu správneho orgánu alebo súdu;
       b. Hráč je evidovaný v Registri vylúčených osôb.
  3. Prevádzkovateľ je oprávnený vykonať blokáciu Hráčskeho účtu pri dôvodnom podozrení, alebo v prípade preukázania porušenia Zákona, AML zákona, Herného plánu, príslušných pravidiel Internetovej hry, VOP, alebo iných platných právnych predpisov vzťahujúcich sa na účasť na Internetových hrách zo strany Hráča, a to najmä, nie však výlučne v týchto prípadoch:
       a. akýkoľvek úkon alebo transakcia Hráča uskutočnená na Hráčskom účte podľa Prevádzkovateľa predstavuje, alebo naznačuje, že môže ísť o neobvyklú obchodnú operáciu podľa AML zákona;
       b. Prevádzkovateľ má pochybnosť o legálnosti finančných prostriedkov použitých na dotovanie Hráčskeho účtu;
       c. akýkoľvek úkon Hráča alebo transakcia uskutočnená na Hráčskom účte predstavuje, alebo naznačuje dôvodné podozrenia zo spáchania trestného činu zo strany Hráča podľa všeobecne záväzných právnych predpisov v oblasti trestného práva;
       d. Prevádzkovateľ má pochybnosť o tom, či Hráč nemá zriadený viac ako jeden Hráčsky účet; Prevádzkovateľ je v takomto prípade oprávnený blokovať všetky podľa jeho názoru týmto dotknuté Hráčske účty Hráča;
       e. Prevádzkovateľ má pochybnosť o tom, či nedochádza k anonymnému hraniu alebo hraniu pod nepravdivými, nesprávnymi alebo neúplnými údajmi prostredníctvom Hráčskeho účtu;
       f. Prevádzkovateľ má podozrenie, že registračný formulár vyplnila a ďalšie úkony v rámci Registrácie podľa dotknutého Herného plánu a článku 3 týchto VOP vykonala osoba odlišná od osoby, ktorej údaje boli vyplnené;
       g. Prevádzkovateľ má podozrenie, že prostredníctvom Hráčskeho účtu je realizovaný alebo má byť realizovaný akýkoľvek útok na bezpečnosť Hráčskeho účtu, Internetového kasína, alebo Server, prostredníctvom ktorých Prevádzkovateľ prevádzkuje Internetové hry;
       h. Prevádzkovateľ má podozrenie, že prostredníctvom využitia Hráčskeho účtu hrozí škoda alebo iná ujma na akýchkoľvek právach alebo oprávnených záujmoch Prevádzkovateľa alebo tretej osoby;
       i. na základe žiadosti prevádzkovateľa Platobného kanálu o blokovanie Hráčskeho účtu, ktorú Prevádzkovateľ vyhodnotil ako dôvodnú;
       j. Prevádzkovateľ má podozrenie, že Hráč porušil štatút príslušnej bonusovej schémy, najmä v prípade podozrenia na podvodné konanie, resp. konanie v rozpore s dobrými mravmi alebo získavanie bonusov v rozpore s určenými podmienkami alebo dobrými mravmi, zneužívania mechanizmu a výhod bonusov a pod.;
       k. Prevádzkovateľ má podozrenie, že Hráč porušuje ktorúkoľvek zo svojich povinností v zmysle týchto VOP, alebo Herného plánu;
       l. v iných odôvodnených prípadoch (napr. hrozba vzniku škody alebo inej ujmy, porušenie pravidiel zodpovedného hrania, využívanie Hráčskeho účtu zneužívajúcim spôsobom a pod.), ako aj v iných prípadoch v týchto VOP, alebo Hernom pláne uvedených.
  4. V prípade blokácie Hráčskeho účtu podľa bodu 3 tohto článku VOP je Hráč v prípade požiadavky Prevádzkovateľa povinný poskytnúť mu všetku súčinnosť, ktorú požaduje pre prešetrenie podozrení a pochybností, ktorú možno od Hráča spravodlivo požadovať, a to najmä, ale nielen poskytnúť požadované informácie, podklady a pod., a to v primeranej lehote určenej v požiadavke Prevádzkovateľa. Hráč berie na vedomie, že v prípade, ak neposkytne dostatočnú súčinnosť podľa tohto bodu, prípadne ju neposkytne vôbec, uvedené môže spôsobiť predĺženie obdobia blokácie jeho Hráčskeho účtu.
  5. Hráč berie na vedomie, že v súvislosti s blokáciou Hráčskeho účtu mu nevzniká žiaden nárok na náhradu škody spôsobenej v dôsledku nemožnosti využívania Hráčskeho účtu, alebo z akýchkoľvek iných dôvodov, vrátane nároku na akékoľvek iné náhrady, plnenia, či kompenzácie zo strany Prevádzkovateľa.
  6. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností Hráč berie na vedomie, že blokáciou Hráčskeho účtu nie je dotknutá povinnosť, alebo oprávnenie Prevádzkovateľa Hráčsky účet zrušiť z dôvodov stanovených v príslušnom Hernom pláne, alebo týchto VOP.

3.6 ODBLOKOVANIE BLOKOVANÉHO HRÁČSKÉHO ÚČTU

  1. Prevádzkovateľ vykoná odblokovanie blokovaného Hráčskeho účtu podľa bodu 3.5 týchto VOP v nasledovných prípadoch a lehotách: 
a. v prípade, ak je Hráčsky účet blokovaný z dôvodu podľa bodu 3.5, bodu 2 písm. a. VOP, Prevádzkovateľ vykoná odblokovanie Hráčskeho účtu bez zbytočného odkladu po doručení oznámenia alebo predchádzajúceho súhlasu správneho orgánu alebo súdu s odblokovaním Hráčskeho účtu, a to v prípade, ak Prevádzkovateľ nezruší Hráčsky účet podľa týchto VOP, alebo príslušného Herného plánu; 
b. v prípade, ak v požiadavke (nariadení, rozhodnutí alebo iného aktu, ktorým je Prevádzkovateľ viazaný) správneho orgánu alebo súdu podľa bodu 3.5, ods. 2, písm. a. VOP bola určená lehota, počas ktorej je Prevádzkovateľ povinný vykonať Blokáciu Hráčskeho účtu, Prevádzkovateľ vykoná odblokovanie Hráčskeho účtu po uplynutí lehoty určenej správnym orgánom alebo súdom v jeho požiadavke (nariadení, rozhodnutí alebo iného aktu, ktorým je Prevádzkovateľ viazaný), a to v prípade, ak Prevádzkovateľ nezruší Hráčsky účet podľa týchto VOP, alebo príslušného Herného plánu; 
c. v prípade, ak je Hráčsky účet blokovaný z dôvodu podľa bodu 3.5, ods. 2, písm. b. VOP, Prevádzkovateľ vykoná odblokovanie Hráčskeho účtu bez zbytočného odkladu po tom, ako zistí, že Hráč nie je evidovaný v Registri vylúčených osôb; 
d. v prípade, ak je Hráčsky účet blokovaný z dôvodu podľa bodu 3.5, ods. 3, písm. a. VOP, Prevádzkovateľ vykoná odblokovanie Hráčskeho účtu bez zbytočného odkladu a v zákonných lehotách po kompletnom vyhodnotení a posúdení potenciálnej neobvyklej obchodnej operácie podľa dotknutých všeobecne záväzných právnych predpisov, a to najmä, ale nielen podľa AML zákona, ako súladnej s dotknutou právnou úpravou (t.j. že sa nejednalo o neobvyklú obchodnú operáciu), a to v prípade, ak Prevádzkovateľ nezruší Hráčsky účet podľa týchto VOP, alebo príslušného Herného plánu; 
e. v prípade, ak je Hráčsky účet blokovaný z dôvodu podľa bodu 3.5, ods 3, písm. c. VOP, Prevádzkovateľ vykoná odblokovanie Hráčskeho účtu bez zbytočného odkladu po doručení súvisiaceho rozhodnutia príslušného orgánu činného v trestnom konaní Prevádzkovateľovi, ak z pokynu alebo rozhodnutia príslušného orgánu činného v trestnom konaní nevyplýva inak (t.j. ak nie je ďalej dôvod na blokáciu Hráčskeho účtu), a to v prípade, ak Prevádzkovateľ nezruší Hráčsky účet podľa týchto VOP, alebo príslušného Herného plánu; 
f. v prípade, ak je Hráčsky účet blokovaný z ktoréhokoľvek dôvodu podľa bodu 3.5, ods. 3, písm. b., d. – h. a j. – l. VOP, Prevádzkovateľ vykoná odblokovanie Hráčskeho účtu bez zbytočného odkladu po odstránení pochybností alebo podozrení, pre ktoré došlo k blokovaniu Hráčskeho účtu podľa dotknutého písmena bodu 3.5, ods. 3 VOP, a to v prípade, ak Prevádzkovateľ nezruší Hráčsky účet podľa týchto VOP, alebo príslušného Herného plánu;
g. v prípade, ak je Hráčsky účet blokovaný z dôvodu podľa bodu 3.5, ods. 3, písm. i. VOP, Prevádzkovateľ vykoná odblokovanie Hráčskeho účtu bez zbytočného odkladu po doručení oznámenia alebo predchádzajúceho súhlasu dotknutého prevádzkovateľa Platobného kanálu s odblokovaním Hráčskeho účtu, a to v prípade, ak Prevádzkovateľ nezruší Hráčsky účet podľa týchto VOP, alebo príslušného Herného plánu; 
h. v prípade, ak v požiadavke dotknutého prevádzkovateľa Platobného kanálu podľa bodu 3.5, ods. 3, písm. i. VOP bola určená lehota, počas ktorej je Prevádzkovateľ povinný vykonať blokáciu Hráčskeho účtu, Prevádzkovateľ vykoná odblokovanie Hráčskeho účtu po uplynutí lehoty určenej dotknutým prevádzkovateľom Platobného kanálu, a to v prípade, ak Prevádzkovateľ nezruší Hráčsky účet podľa týchto VOP, alebo príslušného Herného plánu.

  2. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností platí, že k odblokovaniu Hráčskeho účtu podľa bodu 1 tohto článku VOP dôjde v rozsahu vykonanej blokácie Hráčskeho účtu, ak sú splnené podmienky pre odblokovanie Hráčskeho účtu.

3.7 ZRUŠENIE HRÁČSKÉHO ÚČTU

  1. Prevádzkovateľ je povinný Hráčsky účet zrušiť a ukončiť tak účasť Hráča na Internetových hrách, a to bez zbytočného odkladu v nasledovných prípadoch: 

a. ak tak ustanovuje všeobecne záväzný právny predpis alebo rozhodnutie správneho orgánu alebo súdu; v tomto prípade Prevádzkovateľ zruší Hráčsky účet bez zbytočného odkladu po zistení tejto skutočnosti, resp. doručení príslušného rozhodnutia, ak všeobecne záväzný právny predpis alebo príslušné rozhodnutie neustanovuje lehotu na zrušenie Hráčskeho účtu; 

b. v prípade preukázania úmrtia Hráča či obmedzenia jeho spôsobilosti na právne úkony, ktoré mu neumožňujú alebo podstatne obmedzujú účasť na Internetových hrách;

c. Hráč doručil písomnú žiadosť o zrušenie svojho Hráčskeho účtu, ktorá obsahuje údaje o Hráčovi (meno, priezvisko, tituly, dátum narodenia, prihlasovacie meno do Hráčskeho účtu a preferovaný spätný kontakt), spôsob vysporiadania peňažného zostatku podľa týchto VOP a Herného plánu, a vlastnoručný podpis Hráča. Prevádzkovateľ je povinný Hráčsky účet Hráča zrušiť do 7 (siedmich) dní odo dňa doručenia žiadosti Hráča Prevádzkovateľovi. O zrušení Hráčskeho účtu Prevádzkovateľ bezodkladne Hráča informuje, a to zaslaním písomnej informácie na adresu preferovaného spätného kontaktu Hráča uvedeného v žiadosti o zrušenie Hráčskeho účtu. Hráč berie na vedomie, že v prípade žiadosti o zrušenie Hráčskeho účtu je Prevádzkovateľ oprávnený si u Hráča telefonicky, prípadne iným vhodným spôsobom určeným Prevádzkovateľom, verifikovať, že žiadosť o zrušenie Hráčskeho účtu bola podaná dotknutým Hráčom;

d. Prevádzkovateľ ukončí svoju činnosť spočívajúcu v prevádzkovaní Internetových hier. 

2. Prevádzkovateľ je oprávnený aj bez súhlasu Hráča Hráčsky účet jednostranne zrušiť a ukončiť tak účasť Hráča na Internetových hrách, a to bez zbytočného odkladu v nasledovných prípadoch:

a. v prípade preukázania porušenia Zákona, AML zákona, Herného plánu, príslušných pravidiel Internetovej hry, VOP, alebo iných platných právnych predpisov vzťahujúcich sa na účasť na Internetových hrách zo strany Hráča;

b. v prípade, ak sa Hráč pri svojej účasti na Internetových hrách prevádzkovaných Prevádzkovateľom, alebo v súvislosti s nimi preukázateľne dopustí porušovania dobrých mravov (hlavne používaním vulgarizmov, vyhrážok, šikanózneho konania, obťažovania, a to vrátane vzájomnej komunikácie medzi viacerými Hráčmi či v rámci jeho aktivity v Internetovom kasíne), schválnosti, zneužívania funkcionalít Internetového kasína, či porušovania prevádzkových podmienok, podvodného konania, vydierania alebo pokusu o takéto konania a pod.;

c. v prípade poskytnutia nepravdivých, alebo nesprávnych (najmä identifikačných, kontaktných, alebo iných povinných údajov) žiadateľom o Registráciu, resp. Hráčom počas procesu Registrácie, či v priebehu vedenia Hráčskeho účtu, alebo neoznámenia ich neskorších zmien;

d. v prípade neposkytnutia súčinnosti Prevádzkovateľovi k plneniu povinnosti Prevádzkovateľa podľa AML zákona a iných platných právnych predpisov;

e. Hráč je v čase registrácie Hráčskeho účtu podľa bodu 2 VOP politicky exponovanou osobou alebo bol politicky exponovanou osobou v období posledných dvanástich kalendárnych mesiacov alebo je sankcionovanou osobou podľa AML Zákona, a túto skutočnosť neuviedol pri registrácii podľa bodu 2 VOP, v takomto prípade je Prevádzkovateľ oprávnený zrušiť Hráčsky účet bez zbytočného odkladu po zistení tejto skutočnosti

f. Hráč sa stal politicky exponovanou osobou podľa AML Zákona a túto skutočnosť neaktualizoval v Hráčskom účte v lehote stanovenej v týchto VOP; v takomto prípade je Prevádzkovateľ oprávnený zrušiť Hráčsky účet bez zbytočného odkladu po zistení tejto skutočnosti

g. v prípade zisteného porušovania dobrej povesti Prevádzkovateľa, šírenia nepravdivých či zavádzajúcich informácií o Prevádzkovateľovi, alebo porušenia práv duševného vlastníctva Prevádzkovateľa;

h. v prípade hernej neaktivity na Hráčskom účte dlhšej ako 5 (päť) rokov; pre účely tohto bodu sa lehota 5 (piatich) rokov počíta od posledného prihlásenia sa Hráča na Hráčsky účet a v prípade, ak sa okrem Registrácie Hráč na Hráčsky účet neprihlásil, táto lehota sa počíta odo dňa aktivácie Hráčskeho účtu podľa bodu 2 článku 14 VOP;

i. v prípade zneužitia cudzích platobných prostriedkov Hráčom;

j. v prípade, ak Prevádzkovateľ nadobudne dôvodné podozrenie zo zneužitia alebo z neoprávnenej manipulácie s Hráčskym účtom;

k. Hráč nepreukáže v primeranej lehote, že je majiteľom Účtu v banke alebo neposkytne dostatočnú súčinnosť v zmysle bodu 3.5 ods. 4; v takomto prípade je Prevádzkovateľ oprávnený zrušiť Hráčsky účet bezodkladne po uplynutí primeranej lehoty na preukázanie uvedenej skutočnosti alebo poskytnutie dostatočnej súčinnosti

l. v iných odôvodnených prípadoch, ako aj v iných prípadoch uvedených v príslušnom Hernom pláne, alebo týchto VOP.

3. Za moment zrušenia Hráčskeho účtu sa považuje dátum a čas označenia a potvrdenia zrušenia Hráčskeho účtu na Serveri. O zrušení Hráčskeho účtu Hráča Prevádzkovateľ informuje Hráča prostredníctvom oznámenia zaslaného na e-mailovú adresu Hráča uvedenú v Hráčskom účte s dátumom, ku ktorému sa Hráčsky účet ruší.

4. Hráč berie na vedomie, že zrušením Hráčskeho účtu zaniká zmluvný vzťah medzi ním a Prevádzkovateľom, ak z platnej právnej úpravy nevyplýva inak; tým nie sú dotknuté práva a povinnosti, z ktorých povahy vyplýva, že trvajú aj po zániku samotného zmluvného vzťahu podľa bodu 2 ods. 14 týchto VOP.

5. Hráč berie na vedomie, že v súvislosti so zrušením Hráčskeho účtu mu nevzniká žiaden nárok na náhradu škody spôsobenej v dôsledku nemožnosti ďalej disponovať so svojim Hráčskym účtom a tento využívať, alebo z akýchkoľvek iných dôvodov, vrátane nároku na akékoľvek iné náhrady, plnenia, či kompenzácie zo strany Prevádzkovateľa.

6. Hráč zároveň berie na vedomie, že v prípade, ak mu bol Hráčsky účet zrušený z ktoréhokoľvek dôvodu podľa tohto článku VOP, alebo Herného plánu, Prevádzkovateľ je oprávnený odmietnuť opätovne mu aktivovať Hráčsky účet, podľa vlastného uváženia

3.8 VYPLATENIE ZOSTATKU NA HRÁČSKOM ÚČTE

  1. K Vyplateniu zostatku na Hráčskom účte dochádza v týchto prípadoch:
       a. Prevádzkovateľ zrušil Hráčsky účet z dôvodu podľa bodu 3.7 ods. 1 alebo 2 týchto VOP; v tomto prípade je Prevádzkovateľ povinný vrátiť Hráčovi zostatok finančných prostriedkov na Hráčskom účte vo výške vedenej ku dňu zrušenia Hráčskeho účtu, a to v lehote 5 (piatich) pracovných dní od zrušenia Hráčskeho účtu; tým nie je dotknuté právo, prípadne povinnosť Prevádzkovateľa, finančné prostriedky na Hráčskom účte Hráčovi zadržať, alebo nerealizovať Vyplatenie, či vrátenie zostatku, ak táto požiadavka vyplýva z platných právnych predpisov, t.j. v prípadoch stanovených AML zákonom (napr. v prípade podozrenia, že ide o neobvyklú obchodnú operáciu, v prípadoch stanovených v ust. § 16 AML zákona a pod.)
       b. V prípade, ak ide o peňažné nároky z titulu Vyplatenia zostatku na formálne existujúcom Hráčskom účte v prípade smrti Hráča, tento nárok na Vyplatenie zostatku patrí do dedičstva, ak z príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov nevyplýva inak. Oprávnená osoba po Hráčovi je povinná predložiť Prevádzkovateľovi súdne rozhodnutie opatrené doložkou právoplatnosti a vykonateľnosti pri uplatnení nároku na finančné prostriedky na Hráčskom účte Hráča v čase jeho smrti alebo iným hodnoverným dôkazom, z ktorého objektívne vyplýva právo nakladať so zostatkom na formálne existujúcom Hráčskom účte po pozostalom Hráčovi. Iným spôsobom je po smrti Hráča možné disponovať s nárokom na vyplatenie zostatku výlučne spôsobom vyplývajúcim z príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov upravujúcich dedičské konanie, resp. iných právnych predpisov, z ktorých explicitne vyplýva právo na takéto disponovanie
  2. Prevádzkovateľ vráti zostatok na Hráčskom účte podľa bodu 1 tohto článku VOP na Účet v banke Hráča evidovaný v Hráčskom účte, ak ďalej nie je uvedené inak. Prevádzkovateľ je oprávnený kedykoľvek požadovať od Hráča predloženie originálnej dokumentácie, ktorou Hráč preukáže, že je vlastníkom ním určeného Účtu v banke (napr. zmluva o založení účtu, potvrdenie o vedení účtu, výpis z účtu vo forme PDF, výpis z internetového bankovníctva, zmluva o dispozičnom práve). Prevádzkovateľ je v takom prípade oprávnený až do odvolania nerealizovať žiadne Vyplatenia, vrátane Vyplatenia zostatkov, ani iné transakcie na Hráčskom účte. 
  3. V prípade, ak sa z akéhokoľvek dôvodu vráti platba, ktorá je vrátením zostatku Hráčskeho účtu Hráča Prevádzkovateľovi, Prevádzkovateľ o tejto skutočnosti informuje Hráča na e-mail Hráča uvedený v Hráčskom účte, pričom Hráč má právo požiadať Prevádzkovateľa o opakované vrátenie zostatku Hráčskeho účtu.

4. REGISTER VYLÚČENÝCH OSOB

1) Hráč berie na vedomie, že Prevádzkovateľ overuje, či: 

a. Hráč nie je evidovaný v Registri vylúčených osôb v rámci procesu Registrácie a aktivácie Hráčskeho účtu; 

b. Hráč nie je evidovaný v Registri vylúčených osôb pri každom jednom prihlásení na Hráčsky účet. 

2) V prípade, ak Prevádzkovateľ zistí v rámci procesu Registrácie a aktivácie Hráčskeho účtu, že Hráč je evidovaný v Registri vylúčených osôb, aktiváciu Hráčskeho účtu vykoná, avšak spolu s blokáciou Hráčskeho účtu Hráča. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností v takomto prípade Hráčovi nebude umožnené realizovať v rámci Hráčskeho účtu účasť na Internetových hrách, pričom o tejto skutočnosti Prevádzkovateľ informuje Hráča priamo v jeho Hráčskom účte. 
3) V prípade, ak Prevádzkovateľ zistí, že Hráč, ktorý sa prihlásil do svojho Hráčskeho účtu je evidovaný v Registri vylúčených osôb, Prevádzkovateľ v takomto prípade neumožní Hráčovi účasť na Internetových hrách, pričom o tejto skutočnosti Prevádzkovateľ informuje Hráča priamo v jeho Hráčskom účte


5. OSTATNÉ USTANOVENIA

1) Internetové pripojenie

Pri výpadku dotknutej Internetovej hry z dôvodu výpadku internetového pripojenia spôsobeného nedostatočným pripojením medzi Hráčom a Serverom môže dôjsť k nasledovným situáciám: 

a. pri pokuse o spustenie dotknutej Internetovej hry ju nebude možné spustiť; 

b. pri pokuse o začatie dotknutej Internetovej hry nedôjde k overeniu Hráča a uhradeniu peňažných prostriedkov (vykonaniu Stávky a pod.); 

c. počas hrania dotknutej Internetovej hry dôjde k prerušeniu herného kola, pričom v tomto prípade je rozhodujúci stav vyhodnotenia Internetovej hry na Serveri, pričom 

- ak bol výsledok Internetovej hry už vygenerovaný a uložený na Serveri, Hráčovi je výsledok prezentovaný pri následnom spustení Internetovej hry, alebo pri následnom prihlásení sa do Hráčskeho účtu; 

- ak nebol výsledok Internetovej hry vygenerovaný a uložený na Serveri, je Internetová hra považovaná za neodohranú a stav hráčskeho konta ostáva nezmenený

2) Informačná povinnosť Hráča a povinnosť mlčanlivosti

Hráč je oprávnený v prípade pochybností o podvode alebo inom nekalom konaní ostatných hráčov (napr. v podobe kolúzneho hrania) o tejto skutočnosti informovať Prevádzkovateľa, a to spôsobom uvedeným v týchto VOP; pri hlásení podľa tohto bodu Hráč uvedie najmä všetky relevantné údaje pre posúdenie zo strany Prevádzkovateľa, ktoré ma Hráč k dispozícii, a to vrátane príslušných dôkazov (napr. v podobe printscreenu a pod.). Hráč je povinný o takýchto skutočnostiach, vrátane prípadných poskytnutých informácií zo strany Prevádzkovateľa, ako aj všetkých ostatných súvisiacich informácií, zachovávať mlčanlivosť, ak zo všeobecne záväzného predpisu nevyplýva inak.

3) Technologická výluka dostupnosti Hráčskeho účtu alebo niektorých Internetových hier

Hráč berie na vedomie, že Hráčsky účet, prípadne niektoré Internetové hry nemusia byť dostupné, príp. môžu byť obmedzené v týchto prípadoch:

a. plánovaná technická prestávka; plánovanú technickú prestávku Prevádzkovateľ zverejňuje prostredníctvom Internetovej stránky;

b. iné neplánované technické dôvody (napr. výpadok Servera, technický výpadok Internetovej hry atď..).

Akákoľvek technologická výluka dostupnosti Hráčskeho účtu, alebo Internetových hier, či iný prevádzkový problém nezakladá nárok Hráča na akúkoľvek náhradu škody, vrátane nároku na akékoľvek iné náhrady, plnenia, či kompenzácie zo strany Prevádzkovateľa, pokiaľ Prevádzkovateľ v konkrétnom prípade nerozhodne inak.

4) Nesprávne hlásenia a zobrazenia v Hráčskom účte 

Hráč berie na vedomie, že v rámci Hráčskeho účtu sa môže z technických dôvodov, alebo akýchkoľvek iných dôvodov vyskytnúť nesprávne alebo neaktuálne zobrazenie niektorých informácií (napr. stav Vkladov, Výhier, stavu finančných prostriedkov a pod.), pričom v takýchto prípadoch sú rozhodujúce informácie na Serveri. Hráč zároveň berie na vedomie, že z dôvodu nesprávneho údaju mu nevzniká nárok na výhru, pričom z hľadiska vyhodnotenia udalosti určujúcej výsledok Internetovej hry a prípadných súvisiacich nárokov Hráča sú rozhodujúce informácie na Serveri; tým nie je dotknuté právo Hráča na podanie reklamácie. Prevádzkovateľ sa zaväzuje takéto nesprávne údaje opraviť, a to bezodkladne po zistení tejto skutočnosti a o oprave nesprávneho údaju Hráča informovať, a to v rámci Hráčskeho účtu (napr. správnym zobrazením pôvodne nesprávneho údaju). Hráč je oprávnený informovať Prevádzkovateľa o tom, že má za to, že údaje v Hráčskom údaje sú nesprávnymi údajmi, a to jedným zo spôsobov uvedených v bode 7 týchto VOP.

5) Územie 

Každý Hráč je oprávnený zúčastniť sa na Internetových hrách prevádzkovaných Prevádzkovateľom diaľkovým prístupom prostredníctvom Internetového kasína iba na území Slovenskej republiky a mimo jej územia len v prípade, ak príslušná legislatíva daného štátu, v ktorom sa Hráč nachádza, takúto účasť na Internetovej hre nezakazuje, inak neznemožňuje alebo ju nepovažuje za nezákonnú. Prípadné nerešpektovanie tejto povinnosti Hráča je jeho výlučnou zodpovednosťou a neumožňuje mu uplatňovať akékoľvek nároky, požadovať kompenzácie alebo iné plnenia zo strany Prevádzkovateľa

6) Prevádzková doba a otváracie hodiny 

Prevádzková doba pre prevádzkovanie Internetových hier prostredníctvom Internetového kasína je stanovená nepretržite 24 hodín denne bez obmedzenia. Prípadné technologické výluky dostupnosti Hráčskeho účtu alebo Internetových hier sú uvedené v ods. 3 tohto bodu VOP.


6. SPRACÚVAMNIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

  1. Pri procese Registrácie, prevádzkovaní Hráčskeho účtu, vrátane Vkladu na Hráčsky účet a jeho využívania v rámci Internetových hier ako aj všetkých ostatných bezprostredne súvisiacich úkonov, vrátane identifikácie a overenia identifikácie Hráča a ostatných činností podľa AML Zákona dochádza k spracúvaniu osobných údajov Hráča zo strany Prevádzkovateľa; všetky informácie týkajúce sa spracúvania osobných údajov sú dostupné na Internetovej stránke v časti Ochrana osobných údajov. 
  2. Osobitným zaškrtnutím súhlasu so spracúvaním osobných údajov v priebehu registrácie, a teda elektronickým potvrdením súhlasu, môže Hráč dobrovoľne podľa vlastnej úvahy udeliť Prevádzkovateľovi súhlas na spracúvanie určených osobných údajov na marketingové účely, ktorý sa Hráčovi zobrazí pri registrácii. Udelením ani neudelením súhlasu nie sú podmienené ani akokoľvek limitované služby Prevádzkovateľa pri prevádzkovaní Hráčskeho účtu, a teda Hráč je oprávnený sa slobodne rozhodnúť, či udelí súhlas so spracúvaním osobných údajov na marketingové účely.
  3. Súhlas so spracúvaním osobných údajov (v prípade, ak Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje Hráča na právnom základe jeho súhlasu ako dotknutej osoby) udeľuje Hráč dobrovoľne a môže ho kedykoľvek odvolať, a to aktívnym zrušením zaškrtnutého, resp. potvrdeného súhlasu so spracúvaním poskytnutých osobných údajov v rámci Hráčskeho účtu v časti „Môj účet“.
  4. Prevádzkovateľ sa zaväzuje dodržiavať ustanovenia zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

7. KOMUNIKÁCIA

Vzájomná komunikácia medzi Hráčom a Prevádzkovateľom bude prebiehať prednostne písomne prostredníctvom e-mailu a výlučne v slovenskom jazyku. Písomné zásielky budú Hráčovi doručované na e-mailovú adresu, ktorú Hráč ako poslednú oznámil Prevádzkovateľovi alebo prostredníctvom držiteľa poštovej licencie. Možnosti kontaktovania Prevádzkovateľa sú:
a. e-mailová adresa: podpora@sazkahry.sk
b. telefonicky: 0220030405
c. iným spôsobom uvedeným na Internetových stránkach (napr. Chat a pod.)
Zásielka odoslaná elektronicky na e-mailovú adresu je považovaná za doručenú tretím dňom odo dňa jej odoslania. Zásielka doručená prostredníctvom pošty na adresu oznámenú Hráčom pri registrácii alebo neskôr je považovaná za doručenú piatym dňom odo dňa jej odoslania, a to aj v prípade, že sa adresát o obsahu zásielky nedozvedel, ak preukázateľne mal možnosť sa o nej dozvedieť s ohľadom na ním oznámené kontaktné údaje.

8. REKLAMÁCIE

1) Hráči môžu podávať sťažnosti, žiadosti o riešenie sporu Prevádzkovateľovi najneskôr do 24 hodín a reklamácie do 30 dní odo dňa vzniku skutočnosti (napr. uzavretia Stávky), ktorá je dôvodom na takéto podanie, pričom každá riadna reklamácia musí byť Prevádzkovateľovi doručená najneskôr posledný deň lehoty pre jej podanie podľa reklamačného poriadku, ktorý je súčasťou Herného plánu. Reklamácia obratov a zostatku Hráčskeho účtu musí byť podaná do 30 dní potom, čo je Hráčovi zostatok na Hráčskom účte sprístupnený. V prípade, že k reklamácii vo vymedzenej lehote nedôjde, predpokladá sa, že Hráč s uvedeným zostatkom na Hráčskom účte súhlasí.

2) Prevádzkovateľ podania Hráčov prešetrí a najneskôr do 30 dní od ich doručenia písomne oznámi sťažovateľovi výsledok spravidla prostredníctvom komunikačného kanálu, ktorý bol využitý pre vykonanie podania (e-mail, list). O dobu vyriešenia reklamácie sa prerušuje plynutie lehôt na Vyplatenie Výhry. Pre posudzovanie sporov sú záväzné údaje uložené na Serveri.

3) Žiadosť o riešenie sporu a reklamáciu je možné uplatniť:

a. elektronicky zaslaním e-mailu s odôvodnením a čo najpresnejším popisom zisteného nedostatku, a to na e-mailovej adrese: podpora@sazkahry.sk

b. listinne zaslaním doporučeného listu na adresu: Allwyn Slovensko a.s., Žižkova 9, 811 02 Bratislava, a to odoslaním údajov reklamovaného výpisu Stávky spolu s odôvodnením.

4) V reklamácii Hráč špecifikuje jej dôvody a uvedie svoju požiadavku na jej vybavenie. Reklamácia musí obsahovať najmä jednoznačnú identifikáciu Hráča (užívateľské meno), časový údaj reklamovanej stávky, príp. iné relevantné údaje týkajúce sa reklamovanej skutočnosti podľa reklamačného poriadku, ktorý je súčasťou Herného plánu, alebo týchto VOP.

5) Náklady na reklamáciu nesie každá zo strán zo svojich prostriedkov.

6) Hráč ako spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Prevádzkovateľa ako obchodníka so žiadosťou o nápravu, ak sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva. V prípade, ak Prevádzkovateľ na žiadosť Hráča podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní od jej odoslania, Hráč má právo obrátiť sa s cieľom ochrany svojich spotrebiteľských práv na subjekt alternatívneho riešenia sporov podľa príslušných ustanovení Zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v platnom znení – podaním návrhu na začatie alternatívneho riešenia sporu a pokúsiť sa o dosiahnutie dohody o vyriešení sporu zákonom stanoveným postupom. Zároveň, ak Prevádzkovateľ na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo, Prevádzkovateľ informuje Hráča na trvanlivom médiu o príslušných subjektoch alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov je: 

Slovenská obchodná inšpekcia 

Ústredný inšpektorát Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov so sídlom: Bajkalská 21/A, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27, Slovenská republika email: ars@soi.sk , adr@soi.sk

9. ROZHODNÉ PRÁVO

  1. Právne vzťahy medzi Hráčom a Prevádzkovateľom sa riadia týmito VOP a Herným plánom. V prípade právnych vzťahov medzi Prevádzkovateľom a Hráčom, výslovne neupravených týmito VOP, alebo Hernými plánmi, sa tieto riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka, Zákona o hazardných hrách a inými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Použitie akéhokoľvek ustanovenia ktoréhokoľvek právneho predpisu Slovenskej republiky, ktoré nie je kogentné, je výslovne vylúčené v rozsahu, v ktorom by jeho použitie mohlo meniť význam alebo účel ktoréhokoľvek ustanovenia týchto VOP.
  2. V prípade, ak dôjde k výkladovej kolízií alebo k inej nejednoznačnosti pri aplikácií ustanovení týchto VOP a Herného plánu, rozhodujúca pre posúdenie konkrétnej právnej skutočnosti, alebo situácie je úprava obsiahnutá v Hernom pláne, ktorá má prednosť pred ustanoveniami týchto VOP.
  3. Všetky spory vzniknuté z právneho vzťahu medzi Prevádzkovateľom a Hráčom na základe zmluvného vzťahu podľa bodu 2 ods. 14 týchto VOP, VOP, a/alebo Herného plánu, alebo súvisiaceho so zmluvným vzťahom podľa bodu 2 ods. 14 týchto VOP, VOP, a/alebo Herným plánom vrátane sporov o platnosť, výklad a zánik zmluvného vzťahu podľa bodu 2 ods. 14 týchto VOP, VOP a/alebo Herného plánu, sa Zmluvné strany pokúsia prednostne riešiť rokovaniami a dohodou. Ak k dohode nedôjde, bude spor s konečnou platnosťou rozhodovaný slovenským súdom na základe pravidiel miestnej, vecnej a funkčnej príslušnosti podľa zákona č. 160/2015 Z. z. Civilný sporový poriadok v znení neskorších predpisov.

10. SALVÁTORSKÁ DOLOŽKA

V prípade, že niektoré ustanovenia týchto VOP a/alebo zmluvného vzťahu podľa bodu 2 ods. 14 týchto VOP, sú alebo sa z akéhokoľvek dôvodu stanú neplatné, neúčinné alebo nevynútiteľné (obsolentné), nemá to a ani to nebude mať za následok neplatnosť, neúčinnosť alebo nevynútiteľnosť ostatných ustanovení týchto VOP a/alebo alebo zmluvného vzťahu podľa bodu 2 ods. 14 týchto VOP. Zmluvné strany sú povinné v dobrej viere rokovať, aby bolo neplatné, neúčinné alebo nevynútiteľné ustanovenie písomne nahradené iným ustanovením, ktorého vecný obsah bude zhodný alebo čo najviac podobný ustanoveniu, ktoré je nahradzované, pričom účel a zmysel týchto VOP a/alebo alebo zmluvného vzťahu podľa bodu 2 ods. 14 týchto VOP musí byť zachovaný. Do doby, kým takáto dohoda nebude uzavretá, rovnako však aj pre prípad, že k nej nedôjde vôbec, sa na nahradenie neplatného, neúčinného alebo nevynútiteľného ustanovenia použijú iné ustanovenia týchto VOP a ak také nie sú, potom ustanovenia právnych predpisov platných a účinných na území Slovenskej republiky, ktoré zodpovedajú kritériám podľa predchádzajúcej vety.

11. SPOLOČNÉ A ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Prevádzkovateľ je oprávnený jednostranne tieto VOP meniť, pričom na zmenu VOP sa nevyžaduje súhlas Hráča. Zmena VOP sa považuje za účinnú okamihom zverejnenia dodatku k VOP alebo nového znenia VOP na Internetovej stránke, ak z dodatku k VOP alebo nového znenia VOP nevyplýva neskoršia účinnosť. Prevádzkovateľ je zároveň povinný o tejto skutočnosti informovať Hráča aj v rámci Hráčskeho účtu alebo e-mailom na e-mail uvedený v Hráčskom účte, a to najneskôr v deň zverejnenia tejto informácie na Webovom sídle Prevádzkovateľa a v Internetovom kasíne. V prípade, ak Hráč so zmenou VOP nesúhlasí, je povinný Prevádzkovateľovi písomne oznámiť odmietnutie zmien VOP, a to najneskôr do 5 (piatich) dní odo dňa účinnosti oznámenej zmeny, pričom toto oznámenie bude považované za žiadosť o zrušenie Hráčskeho účtu, pričom na zrušenie Hráčskeho účtu sa použijú VOP platné v čase pred zmenou VOP, s ktorými Hráč nesúhlasil.
  2. Dôvodmi jednostrannej zmeny VOP podľa bodu 1 tohto článku VOP sú najmä:  a. zmena Individuálnej licencie; b. zmena Herného plánu; c. zmeny potrebné z dôvodu zosúladenia VOP a/alebo povinnosti upravených vo VOP s platnou právnou úpravou; d. zmeny potrebné z dôvodu tzv. best practice v dotknutej oblasti, a to aj v nadväznosti na prípadné certifikáty v dotknutých oblastiach alebo na základe odporúčaní dotknutých organizácií, ktorých členom je Prevádzkovateľ; e. zmeny potrebné z dôvodu odporúčaní, alebo nariadení, či rozhodnutí príslušných orgánov verejnej správy; f. ak zmenu VOP výslovne predpokladajú/stanovujú tieto VOP.
  3. Práva a povinnosti Prevádzkovateľa a Hráča neupravené vo VOP a Hernom pláne dotknutej Internetovej hry sa riadia všeobecne záväznými právnymi predpismi.
  4. Každé ustanovenie týchto VOP sa, pokiaľ je to možné, interpretuje tak, že je účinné a platné podľa platných všeobecne záväzných právnych predpisov. Pokiaľ by však niektoré ustanovenie týchto VOP bolo podľa platných všeobecne záväzných právnych predpisov neplatné, ostatné ustanovenia VOP budú i naďalej záväzné a v plnom rozsahu platné a účinné. Na nahradenie neplatného ustanovenia VOP sa použijú iné ustanovenia VOP alebo ustanovenia príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov, ktoré v čo najväčšej miere zodpovedajú obsahu a účelu neplatného ustanovenia.

Profil
Začať chat
Centrum podpory