1. ÚVODNÉ USTANOVENIA
2. REGISTRÁCIA HRÁČA, ZRIADENIE A AKTIVÁCIA HRÁČSKEHO ÚČTU
1. Hráčom sa môže stať každá fyzická osoba, ktorá je podľa Zákona oprávnená zúčastniť sa na Internetových hrách a ktorá poskytne Prevádzkovateľovi všetku súčinnosť vyžadovanú v zmysle týchto VOP a Herného plánu, oboznámila sa s týmito VOP a so schváleným Herným plánom, a s inými informáciami poskytnutými Prevádzkovateľom (najmä Zásady ochrany osobných údajov) a súhlasí s nimi.
2. K účasti na Internetových hrách sú oprávnené výlučne fyzické osoby, ktoré:
a. dovŕšili vek 18 rokov;
b. sú spôsobilé na právne úkony;
c. nie sú evidované v Registri vylúčených osôb z dôvodov uvedených v Zákone, v týchto VOP, alebo Hernom pláne.
3. Základnými podmienkami účasti fyzickej osoby na Internetových hrách ďalej sú:
a. dokončenie Registrácie;
b. zriadenie Hráčskeho účtu.
4. V rámci procesu Registrácie prostredníctvom Internetového kasína je žiadateľ o Registráciu povinný riadne, úplne a pravdivo vyplniť elektronický registračný formulár, ktorý je dostupný v Internetovom kasíne v časti „Registrácia“, vytvoriť si prihlasovacie meno a dostatočne bezpečné prihlasovacie heslo, vykonať úkony potrebné pre overovanie vyžadované v rámci formulára a Registrácie. Na účely riadneho dokončenia Registrácie je žiadateľ o Registráciu povinný poskytnúť Prevádzkovateľovi ďalšie ním vyžadované identifikačné a kontaktné údaje v rozsahu podľa bodu 7. tohoto článku a vyplniť AML dotazník.
5. Prevádzkovateľ nezodpovedá za pravosť, platnosť a vecnú správnosť dokumentov, ktoré žiadateľ o Registráciu predloží Prevádzkovateľovi. V prípade pochybností o pravosti, platnosti, či vecnej správnosti dodaných dokumentov, je Prevádzkovateľ oprávnený tento dokument odmietnuť, resp. požadovať dodanie ďalších dokumentov.
6. Prevádzkovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za zneužitie užívateľských údajov, resp. prístupových údajov, ktoré bude spôsobené žiadateľom o Registráciu, príp. Hráčom, resp. v dôsledku porušenia povinností zo strany žiadateľa o Registráciu, príp. Hráča.
7. V rámci procesu Registrácie je fyzická osoba povinná poskytnúť Prevádzkovateľovi online prostredníctvom Internetového kasína svoje identifikačné a kontaktné údaje v nasledovnom rozsahu:
a. meno, priezvisko, tituly;
b. rodné číslo alebo dátum narodenia, ak rodné číslo pridelené nie je;
c. trvalé bydlisko alebo povolenie na pobyt v SR;
d. štátna príslušnosť;
e. telefónne číslo;
f. e-mailová adresa;
g. prezývka;
h. číslo občianskeho preukazu alebo povolenia na pobyt;
i. číslo Účtu v banke vedeného na meno Hráča. Prevádzkovateľ v súvislosti s uvedeným vykoná príslušné úkony smerujúce k identifikácií Hráča a Účtu v banke, ak táto požiadavka vyplýva z platných právnych predpisov, najmä AML zákona (napr. zabezpečenie vykonania prvej transakcie prostredníctvom Účtu v banke vedeného na meno Hráča, ak Hráč predloží doklad preukazujúci existenciu takého Účtu v banke);
j. informácia o tom, či je Hráč politicky exponovanou osobou alebo bol politicky exponovanou osobou v období posledných dvanástich kalendárnych mesiacov, alebo je sankcionovanou osobou v zmysle AML zákona
k. sken alebo foto dokladu podľa § 12 ods. 2 písm. a) AML zákona (zmluva alebo výpis z Účtu v banke, kde sú viditeľné identifikačné údaje hráča a IBAN)
l. ak k overeniu identifikácie fyzickej osoby nedochádza s použitím technických prostriedkov (tvárová biometria) a postupov uvedených v Metodickom usmernení k AML, je fyzická osoba povinná umožniť overenie Účtu v banke poskytnutím dokumentov, údajov alebo informácií a/alebo vykonaním prvej platby prostredníctvom daného Účtu v banke
Rozsah údajov sa môže meniť v závislosti na účeloch plnenia zákonných povinnosti zo strany Prevádzkovateľa
8. Súhlasom s VOP účastník vyhlasuje, že nie je politicky exponovanou osobou v zmysle AML zákona. Politicky exponovanou osobou sa rozumie:
a. fyzická osoba, ktorá je alebo zastávala dôležitú verejnú funkciu celoštátneho alebo regionálneho významu, ako je najmä hlava štátu, predseda vlády, predseda ústredného orgánu štátnej správy a jeho zástupca (zástupca, štátny tajomník), poslanec parlamentu, člen riadiaceho orgánu politickej strany, predseda územnej samosprávy, sudca najvyššieho súdu, ústavného súdu alebo iného najvyššieho súdneho orgánu, proti ktorej rozhodnutiam spravidla nie je možné podať opravný prostriedok až na niekoľko výnimiek, člen rady centrálnej banky, vyšší dôstojník ozbrojených síl alebo zboru, člen alebo zástupca člena, ak ide o právnickú osobu, štatutárny orgán obchodnej korporácie kontrolovanej štátom, veľvyslanec alebo vedúci diplomatickej misie alebo fyzická osoba, ktorá vykonáva alebo vykonávala obdobnú funkciu v inej krajine, v orgáne Európskej únie, alebo v medzinárodnej organizácii
b. fyzická osoba, ktorá je 1. osobou blízkou osobe uvedenej v písmene a., 2. spoločníkom alebo konečným užívateľom výhod tej istej právnickej osoby, alebo zvereneckého fondu alebo inej právnej štruktúry bez právnej subjektivity, ako osoba uvedená v písmene a., alebo je známe, že povinná osoba je v inom úzkom obchodnom vzťahu s osobou uvedenou v písmene a., alebo 3. konečný užívateľ výhod právnickej osoby, alebo zvereneckého fondu alebo inej právnej štruktúry bez právnej subjektivity, o ktorej povinná osoba vie, že bola vytvorená v prospech osoby uvedenej v písmene a.
9. V prípade, že prevádzkovateľ zistí, že je Hráč politicky exponovanou osobou a chce sa zúčastniť na Internetových hrách, je povinný sa identifikovať podľa AML zákona. Do doby, kým bude overenie a kontrola takéhoto Hráča úspešne dokončená, nebude mu umožnená účasť na Internetových hrách.
10. Rovnaký postup, ako v prípade zistenia, že je Hráč politicky exponovanou osobou, sa uplatní aj v prípade, že Hráč je osobou s pôvodom vo vysoko rizikovom štáte. Pôvodom u fyzickej osoby sa rozumie každý štát:
a. ktorého je štátnym príslušníkom
b. má v ňom trvalý pobyt, alebo
c. má v ňom bydlisko dlhšie ako 1 rok
12. Registráciu môže fyzická osoba vykonať on-line (na diaľku) prostredníctvom registračného formulára na Internetovej stránke, ktorej súčasťou môže byť overenie identifikácie Hráča prostredníctvom technických prostriedkov (tvárovej biometrie) v zmysle postupov uvedených v Metodickom usmernení k plneniu povinností prevádzkovateľov hazardných hier v oblasti ochrany pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a financovaním terorizmu vydanom Úradom pre reguláciu hazardných hier.
13. Na účely Registrácie online prostredníctvom Internetového kasína je fyzická osoba povinná Prevádzkovateľovi predložiť nasledovné dokumenty, pričom Prevádzkovateľ je oprávnený získavať a uchovávať kópie týchto dokladov:
a. sken alebo fotografiu platného dokladu totožnosti (občiansky preukaz alebo povolenie na pobyt) a
b. sken alebo fotografiu ďalšieho platného dokladu fyzickej osoby, z ktorého je možné určiť jej identitu, pričom z týchto dokladov musia byť zrejmé, resp. viditeľné identifikačné údaje (napr. vodičský preukaz, cestovný pas, kartička poistenca zdravotnej poisťovne a pod.), ako aj
c. sken alebo fotografiu ďalšieho dokladu podľa ust. § 12 ods. 2, písm. a) AML zákona.
14. Zriadením a aktiváciou Hráčskeho účtu dochádza medzi Prevádzkovateľom a Hráčom k uzavretiu zmluvného vzťahu, z ktorého vyplývajú vzájomné práva a povinnosti Prevádzkovateľa a Hráča vymedzené najmä Zákonom, Herným plánom dotknutej Internetovej hry a týmito VOP. Týmto momentom zároveň dochádza k vzniku a začatiu vedenia Hráčskeho účtu ako aj poskytovaniu ostatných súvisiacich služieb Hráčovi
15. Hráč je povinný zabezpečiť si stabilné internetové pripojenie pre účasť na Internetových hrách. V prípade prerušenia, či nestabilného internetového pripojenia počas hrania Internetovej hry, môže dochádzať k neočakávanému prerušovaniu herného kola. Prevádzkovateľ v tejto súvislosti nenesie žiadnu zodpovednosť.
16. V rozsahu a za podmienok stanovených účinnou právnou úpravou, najmä AML zákonom a Zákonom, žiadateľ o Registráciu berie na vedomie, že na tieto účely je Prevádzkovateľ oprávnený aj bez súhlasu a informovania žiadateľov o Registráciu ako dotknutých osôb zisťovať, získavať, zaznamenávať, uchovávať, využívať a inak spracúvať osobné údaje a iné údaje v rozsahu ustanovenia § 10 ods. 1 a § 12 ods. 1 a 2 AML zákona a v rozsahu určenom Zákonom
3. HRÁČSKY ÚČET
3.1 VKLAD NA HRÁČSKY ÚČET
3.2 DOTOVANIE HRÁČSKEHO ÚČTU ZO STRANY PREVÁDZKOVATEĽA (BONUSOVÉ SCHÉMY)
a. Prevádzkovateľ môže určiť pravidlá udelenia, resp. získania a odňatia bonusu, a to podľa podmienok príslušnej bonusovej schémy. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností, pravidlá štatútu príslušnej bonusovej schémy majú prednosť pred ustanoveniami tohto článku VOP upravujúceho dotáciu Hráčskeho účtu prostredníctvom využitia bonusových schém. Hráč zodpovedá za oboznámenie sa s podrobnými konkrétnymi podmienkami získania a využitia bonusov podľa štatútu príslušnej bonusovej schémy;
b. Bonus je možné použiť výlučne na úhradu vkladu pri podaní stávky v Internetovej hre za podmienok definovaných v štatúte príslušnej bonusovej schémy; bez jeho použitia v Internetovej hre určenej štatútom bonusovej schémy nemôže byť bonus vyplatený ako zostatok na Hráčskom účte, a to ani pri zrušení Hráčskeho účtu;
c. Ak Hráč splní podmienky získania bonusu v určenej výške podľa pravidiel v štatúte príslušnej bonusovej schémy, Prevádzkovateľ je povinný mu bonus udeliť podľa pravidiel štatútu príslušnej bonusovej schémy, ak z dotknutého štatútu bonusovej schémy nevyplýva inak;
d. Prevádzkovateľ môže v štatúte príslušnej bonusovej schémy podmieniť získanie bonusu rôznymi požiadavkami na Hráča, a to napr. vykonanie určených úkonov na Hráčskom účte, výška obratu na Hráčskom účte, objem výšky Stávok v príslušnej Internetovej hre za určené obdobie, účasť na konkrétnej Internetovej hre v určenom období a pod.;
e. Prevádzkovateľ môže určiť, že bonus v určenej výške môže získať Hráč, ktorý bude vyžrebovaný za podmienok určených štatútom príslušnej bonusovej schémy z Hráčov, ktorí splnili podmienky na získanie dotknutého bonusu;
f. Prevádzkovateľ môže určiť, že bonus je platný iba určené obmedzené časové obdobie; márnym uplynutím platnosti bonusu tento bude Hráčovi odpísaný zo stavu Hráčskeho účtu, ktorý by inak bol použiteľný na úhradu vkladu za stávku v Internetovej hre, na ktorú sa bonusová schéma vzťahuje;
g. Následky podozrenia na porušenie štatútu bonusovej schémy a súvisiacej časti VOP Hráčom napr. v podobe sankcií, zániku práv a pod. môže Prevádzkovateľ určiť v príslušnom štatúte bonusovej schémy; následky špecifikované v týchto VOP osobitnou úpravou v štatúte bonusovej schémy nie sú dotknuté;
h. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo bez akejkoľvek náhrady kedykoľvek zmeniť podmienky príslušnej bonusovej schémy či príslušnú bonusovú schému kedykoľvek ukončiť, alebo obmedziť, a to i bez uvedenia dôvodu a s účinnosťou odo dňa uverejnenia takéhoto rozhodnutia v Internetovom kasíne.
i. Prevádzkovateľ je oprávnený určiť podmienky, za ktorých nebude bonus udelený, resp. bude odňatý alebo za ktorých bude Hráč vylúčený z možnosti získania bonusu alebo bonusov.
j. Na udelenie, alebo získanie bonusov nevzniká právny nárok, a tieto nie je možné vymáhať súdnou cestou.
Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností platí, že k dotovaniu Hráčskeho účtu podľa tohto článku VOP dochádza až na základe aktívnych úkonov Hráča a za aktívneho splnenia podmienok stanovených v štatúte príslušnej bonusovej schémy zo strany Hráča.
Prípadný technický výpadok, technická vada, či iný prevádzkový problém nezakladá nárok Hráča na akúkoľvek kompenzáciu z titulu štatútu príslušnej bonusovej schémy, pokiaľ Prevádzkovateľ v konkrétnom prípade nerozhodne inak.
Pokiaľ bude mať Prevádzkovateľ dôvodné podozrenie na podvodné, nepoctivé alebo iné konanie Hráča, či inej osoby, smerujúce k obchádzaniu podmienok príslušnej bonusovej schémy (napr. nedovolené použitie softvéru a/alebo otvorenie niekoľkých Hráčskych účtov za účelom získania nespravodlivej výhody v súvislosti s bonusovou ponukou a pod.), je Prevádzkovateľ oprávnený Hráča z príslušnej bonusovej schémy bez náhrady vylúčiť a odmietnuť poskytnutie bonusu Hráčovi, prípadne mu poskytnutý bonus zmeniť, alebo zrušiť. V prípadoch podľa tohto bodu tohto článku VOP môžu byť Stávky uskutočnené v rozpore so štatútom príslušnej bonusovej schémy zo strany Prevádzkovateľa vyhlásené za neplatné, o čom bude Hráč bezodkladne informovaný; Hráč nesie zodpovednosť za škodu, ktorá tým Prevádzkovateľovi vznikne.
Príslušné ustanovenia týchto VOP a Herného plánu sa v prípade potreby výkladu podmienok príslušnej bonusovej schémy použijú subsidiárne, ak ich možno aplikovať na princípy a podmienky príslušnej bonusovej schémy.
3.3 VYUŽIVANIE HRÁČSKÉHO ÚČTU
3.4 VÝHRA A VÝBER Z HRÁČSKÉHO ÚČTU
Hráč si je vedomý skutočnosti, že nárok na Výhru v Internetovej hre vzniká za podmienok určených Herným plánom, ak zo všeobecne záväzných právnych predpisov nevyplýva inak.
3.5 BLOKÁCIA HRÁČSKÉHO ÚČTU
3.6 ODBLOKOVANIE BLOKOVANÉHO HRÁČSKÉHO ÚČTU
a. v prípade, ak je Hráčsky účet blokovaný z dôvodu podľa bodu 3.5, bodu 2 písm. a. VOP, Prevádzkovateľ vykoná odblokovanie Hráčskeho účtu bez zbytočného odkladu po doručení oznámenia alebo predchádzajúceho súhlasu správneho orgánu alebo súdu s odblokovaním Hráčskeho účtu, a to v prípade, ak Prevádzkovateľ nezruší Hráčsky účet podľa týchto VOP, alebo príslušného Herného plánu;b. v prípade, ak v požiadavke (nariadení, rozhodnutí alebo iného aktu, ktorým je Prevádzkovateľ viazaný) správneho orgánu alebo súdu podľa bodu 3.5, ods. 2, písm. a. VOP bola určená lehota, počas ktorej je Prevádzkovateľ povinný vykonať Blokáciu Hráčskeho účtu, Prevádzkovateľ vykoná odblokovanie Hráčskeho účtu po uplynutí lehoty určenej správnym orgánom alebo súdom v jeho požiadavke (nariadení, rozhodnutí alebo iného aktu, ktorým je Prevádzkovateľ viazaný), a to v prípade, ak Prevádzkovateľ nezruší Hráčsky účet podľa týchto VOP, alebo príslušného Herného plánu;c. v prípade, ak je Hráčsky účet blokovaný z dôvodu podľa bodu 3.5, ods. 2, písm. b. VOP, Prevádzkovateľ vykoná odblokovanie Hráčskeho účtu bez zbytočného odkladu po tom, ako zistí, že Hráč nie je evidovaný v Registri vylúčených osôb;d. v prípade, ak je Hráčsky účet blokovaný z dôvodu podľa bodu 3.5, ods. 3, písm. a. VOP, Prevádzkovateľ vykoná odblokovanie Hráčskeho účtu bez zbytočného odkladu a v zákonných lehotách po kompletnom vyhodnotení a posúdení potenciálnej neobvyklej obchodnej operácie podľa dotknutých všeobecne záväzných právnych predpisov, a to najmä, ale nielen podľa AML zákona, ako súladnej s dotknutou právnou úpravou (t.j. že sa nejednalo o neobvyklú obchodnú operáciu), a to v prípade, ak Prevádzkovateľ nezruší Hráčsky účet podľa týchto VOP, alebo príslušného Herného plánu;e. v prípade, ak je Hráčsky účet blokovaný z dôvodu podľa bodu 3.5, ods 3, písm. c. VOP, Prevádzkovateľ vykoná odblokovanie Hráčskeho účtu bez zbytočného odkladu po doručení súvisiaceho rozhodnutia príslušného orgánu činného v trestnom konaní Prevádzkovateľovi, ak z pokynu alebo rozhodnutia príslušného orgánu činného v trestnom konaní nevyplýva inak (t.j. ak nie je ďalej dôvod na blokáciu Hráčskeho účtu), a to v prípade, ak Prevádzkovateľ nezruší Hráčsky účet podľa týchto VOP, alebo príslušného Herného plánu;f. v prípade, ak je Hráčsky účet blokovaný z ktoréhokoľvek dôvodu podľa bodu 3.5, ods. 3, písm. b., d. – h. a j. – l. VOP, Prevádzkovateľ vykoná odblokovanie Hráčskeho účtu bez zbytočného odkladu po odstránení pochybností alebo podozrení, pre ktoré došlo k blokovaniu Hráčskeho účtu podľa dotknutého písmena bodu 3.5, ods. 3 VOP, a to v prípade, ak Prevádzkovateľ nezruší Hráčsky účet podľa týchto VOP, alebo príslušného Herného plánu;g. v prípade, ak je Hráčsky účet blokovaný z dôvodu podľa bodu 3.5, ods. 3, písm. i. VOP, Prevádzkovateľ vykoná odblokovanie Hráčskeho účtu bez zbytočného odkladu po doručení oznámenia alebo predchádzajúceho súhlasu dotknutého prevádzkovateľa Platobného kanálu s odblokovaním Hráčskeho účtu, a to v prípade, ak Prevádzkovateľ nezruší Hráčsky účet podľa týchto VOP, alebo príslušného Herného plánu;h. v prípade, ak v požiadavke dotknutého prevádzkovateľa Platobného kanálu podľa bodu 3.5, ods. 3, písm. i. VOP bola určená lehota, počas ktorej je Prevádzkovateľ povinný vykonať blokáciu Hráčskeho účtu, Prevádzkovateľ vykoná odblokovanie Hráčskeho účtu po uplynutí lehoty určenej dotknutým prevádzkovateľom Platobného kanálu, a to v prípade, ak Prevádzkovateľ nezruší Hráčsky účet podľa týchto VOP, alebo príslušného Herného plánu.
3.7 ZRUŠENIE HRÁČSKÉHO ÚČTU
a. ak tak ustanovuje všeobecne záväzný právny predpis alebo rozhodnutie správneho orgánu alebo súdu; v tomto prípade Prevádzkovateľ zruší Hráčsky účet bez zbytočného odkladu po zistení tejto skutočnosti, resp. doručení príslušného rozhodnutia, ak všeobecne záväzný právny predpis alebo príslušné rozhodnutie neustanovuje lehotu na zrušenie Hráčskeho účtu;
b. v prípade preukázania úmrtia Hráča či obmedzenia jeho spôsobilosti na právne úkony, ktoré mu neumožňujú alebo podstatne obmedzujú účasť na Internetových hrách;
c. Hráč doručil písomnú žiadosť o zrušenie svojho Hráčskeho účtu, ktorá obsahuje údaje o Hráčovi (meno, priezvisko, tituly, dátum narodenia, prihlasovacie meno do Hráčskeho účtu a preferovaný spätný kontakt), spôsob vysporiadania peňažného zostatku podľa týchto VOP a Herného plánu, a vlastnoručný podpis Hráča. Prevádzkovateľ je povinný Hráčsky účet Hráča zrušiť do 7 (siedmich) dní odo dňa doručenia žiadosti Hráča Prevádzkovateľovi. O zrušení Hráčskeho účtu Prevádzkovateľ bezodkladne Hráča informuje, a to zaslaním písomnej informácie na adresu preferovaného spätného kontaktu Hráča uvedeného v žiadosti o zrušenie Hráčskeho účtu. Hráč berie na vedomie, že v prípade žiadosti o zrušenie Hráčskeho účtu je Prevádzkovateľ oprávnený si u Hráča telefonicky, prípadne iným vhodným spôsobom určeným Prevádzkovateľom, verifikovať, že žiadosť o zrušenie Hráčskeho účtu bola podaná dotknutým Hráčom;
d. Prevádzkovateľ ukončí svoju činnosť spočívajúcu v prevádzkovaní Internetových hier.
2. Prevádzkovateľ je oprávnený aj bez súhlasu Hráča Hráčsky účet jednostranne zrušiť a ukončiť tak účasť Hráča na Internetových hrách, a to bez zbytočného odkladu v nasledovných prípadoch:
a. v prípade preukázania porušenia Zákona, AML zákona, Herného plánu, príslušných pravidiel Internetovej hry, VOP, alebo iných platných právnych predpisov vzťahujúcich sa na účasť na Internetových hrách zo strany Hráča;
b. v prípade, ak sa Hráč pri svojej účasti na Internetových hrách prevádzkovaných Prevádzkovateľom, alebo v súvislosti s nimi preukázateľne dopustí porušovania dobrých mravov (hlavne používaním vulgarizmov, vyhrážok, šikanózneho konania, obťažovania, a to vrátane vzájomnej komunikácie medzi viacerými Hráčmi či v rámci jeho aktivity v Internetovom kasíne), schválnosti, zneužívania funkcionalít Internetového kasína, či porušovania prevádzkových podmienok, podvodného konania, vydierania alebo pokusu o takéto konania a pod.;
c. v prípade poskytnutia nepravdivých, alebo nesprávnych (najmä identifikačných, kontaktných, alebo iných povinných údajov) žiadateľom o Registráciu, resp. Hráčom počas procesu Registrácie, či v priebehu vedenia Hráčskeho účtu, alebo neoznámenia ich neskorších zmien;
d. v prípade neposkytnutia súčinnosti Prevádzkovateľovi k plneniu povinnosti Prevádzkovateľa podľa AML zákona a iných platných právnych predpisov;
e. Hráč je v čase registrácie Hráčskeho účtu podľa bodu 2 VOP politicky exponovanou osobou alebo bol politicky exponovanou osobou v období posledných dvanástich kalendárnych mesiacov alebo je sankcionovanou osobou podľa AML Zákona, a túto skutočnosť neuviedol pri registrácii podľa bodu 2 VOP, v takomto prípade je Prevádzkovateľ oprávnený zrušiť Hráčsky účet bez zbytočného odkladu po zistení tejto skutočnosti
f. Hráč sa stal politicky exponovanou osobou podľa AML Zákona a túto skutočnosť neaktualizoval v Hráčskom účte v lehote stanovenej v týchto VOP; v takomto prípade je Prevádzkovateľ oprávnený zrušiť Hráčsky účet bez zbytočného odkladu po zistení tejto skutočnosti
g. v prípade zisteného porušovania dobrej povesti Prevádzkovateľa, šírenia nepravdivých či zavádzajúcich informácií o Prevádzkovateľovi, alebo porušenia práv duševného vlastníctva Prevádzkovateľa;
h. v prípade hernej neaktivity na Hráčskom účte dlhšej ako 5 (päť) rokov; pre účely tohto bodu sa lehota 5 (piatich) rokov počíta od posledného prihlásenia sa Hráča na Hráčsky účet a v prípade, ak sa okrem Registrácie Hráč na Hráčsky účet neprihlásil, táto lehota sa počíta odo dňa aktivácie Hráčskeho účtu podľa bodu 2 článku 14 VOP;
i. v prípade zneužitia cudzích platobných prostriedkov Hráčom;
j. v prípade, ak Prevádzkovateľ nadobudne dôvodné podozrenie zo zneužitia alebo z neoprávnenej manipulácie s Hráčskym účtom;
k. Hráč nepreukáže v primeranej lehote, že je majiteľom Účtu v banke alebo neposkytne dostatočnú súčinnosť v zmysle bodu 3.5 ods. 4; v takomto prípade je Prevádzkovateľ oprávnený zrušiť Hráčsky účet bezodkladne po uplynutí primeranej lehoty na preukázanie uvedenej skutočnosti alebo poskytnutie dostatočnej súčinnosti
l. v iných odôvodnených prípadoch, ako aj v iných prípadoch uvedených v príslušnom Hernom pláne, alebo týchto VOP.
3. Za moment zrušenia Hráčskeho účtu sa považuje dátum a čas označenia a potvrdenia zrušenia Hráčskeho účtu na Serveri. O zrušení Hráčskeho účtu Hráča Prevádzkovateľ informuje Hráča prostredníctvom oznámenia zaslaného na e-mailovú adresu Hráča uvedenú v Hráčskom účte s dátumom, ku ktorému sa Hráčsky účet ruší.
4. Hráč berie na vedomie, že zrušením Hráčskeho účtu zaniká zmluvný vzťah medzi ním a Prevádzkovateľom, ak z platnej právnej úpravy nevyplýva inak; tým nie sú dotknuté práva a povinnosti, z ktorých povahy vyplýva, že trvajú aj po zániku samotného zmluvného vzťahu podľa bodu 2 ods. 14 týchto VOP.
5. Hráč berie na vedomie, že v súvislosti so zrušením Hráčskeho účtu mu nevzniká žiaden nárok na náhradu škody spôsobenej v dôsledku nemožnosti ďalej disponovať so svojim Hráčskym účtom a tento využívať, alebo z akýchkoľvek iných dôvodov, vrátane nároku na akékoľvek iné náhrady, plnenia, či kompenzácie zo strany Prevádzkovateľa.
6. Hráč zároveň berie na vedomie, že v prípade, ak mu bol Hráčsky účet zrušený z ktoréhokoľvek dôvodu podľa tohto článku VOP, alebo Herného plánu, Prevádzkovateľ je oprávnený odmietnuť opätovne mu aktivovať Hráčsky účet, podľa vlastného uváženia
3.8 VYPLATENIE ZOSTATKU NA HRÁČSKOM ÚČTE
4. REGISTER VYLÚČENÝCH OSOB
1) Hráč berie na vedomie, že Prevádzkovateľ overuje, či:
a. Hráč nie je evidovaný v Registri vylúčených osôb v rámci procesu Registrácie a aktivácie Hráčskeho účtu;
b. Hráč nie je evidovaný v Registri vylúčených osôb pri každom jednom prihlásení na Hráčsky účet.
2) V prípade, ak Prevádzkovateľ zistí v rámci procesu Registrácie a aktivácie Hráčskeho účtu, že Hráč je evidovaný v Registri vylúčených osôb, aktiváciu Hráčskeho účtu vykoná, avšak spolu s blokáciou Hráčskeho účtu Hráča. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností v takomto prípade Hráčovi nebude umožnené realizovať v rámci Hráčskeho účtu účasť na Internetových hrách, pričom o tejto skutočnosti Prevádzkovateľ informuje Hráča priamo v jeho Hráčskom účte.
3) V prípade, ak Prevádzkovateľ zistí, že Hráč, ktorý sa prihlásil do svojho Hráčskeho účtu je evidovaný v Registri vylúčených osôb, Prevádzkovateľ v takomto prípade neumožní Hráčovi účasť na Internetových hrách, pričom o tejto skutočnosti Prevádzkovateľ informuje Hráča priamo v jeho Hráčskom účte
5. OSTATNÉ USTANOVENIA
1) Internetové pripojenie
Pri výpadku dotknutej Internetovej hry z dôvodu výpadku internetového pripojenia spôsobeného nedostatočným pripojením medzi Hráčom a Serverom môže dôjsť k nasledovným situáciám:
a. pri pokuse o spustenie dotknutej Internetovej hry ju nebude možné spustiť;
b. pri pokuse o začatie dotknutej Internetovej hry nedôjde k overeniu Hráča a uhradeniu peňažných prostriedkov (vykonaniu Stávky a pod.);
c. počas hrania dotknutej Internetovej hry dôjde k prerušeniu herného kola, pričom v tomto prípade je rozhodujúci stav vyhodnotenia Internetovej hry na Serveri, pričom
- ak bol výsledok Internetovej hry už vygenerovaný a uložený na Serveri, Hráčovi je výsledok prezentovaný pri následnom spustení Internetovej hry, alebo pri následnom prihlásení sa do Hráčskeho účtu;
- ak nebol výsledok Internetovej hry vygenerovaný a uložený na Serveri, je Internetová hra považovaná za neodohranú a stav hráčskeho konta ostáva nezmenený
2) Informačná povinnosť Hráča a povinnosť mlčanlivosti
Hráč je oprávnený v prípade pochybností o podvode alebo inom nekalom konaní ostatných hráčov (napr. v podobe kolúzneho hrania) o tejto skutočnosti informovať Prevádzkovateľa, a to spôsobom uvedeným v týchto VOP; pri hlásení podľa tohto bodu Hráč uvedie najmä všetky relevantné údaje pre posúdenie zo strany Prevádzkovateľa, ktoré ma Hráč k dispozícii, a to vrátane príslušných dôkazov (napr. v podobe printscreenu a pod.). Hráč je povinný o takýchto skutočnostiach, vrátane prípadných poskytnutých informácií zo strany Prevádzkovateľa, ako aj všetkých ostatných súvisiacich informácií, zachovávať mlčanlivosť, ak zo všeobecne záväzného predpisu nevyplýva inak.
3) Technologická výluka dostupnosti Hráčskeho účtu alebo niektorých Internetových hier
Hráč berie na vedomie, že Hráčsky účet, prípadne niektoré Internetové hry nemusia byť dostupné, príp. môžu byť obmedzené v týchto prípadoch:
a. plánovaná technická prestávka; plánovanú technickú prestávku Prevádzkovateľ zverejňuje prostredníctvom Internetovej stránky;
b. iné neplánované technické dôvody (napr. výpadok Servera, technický výpadok Internetovej hry atď..).
Akákoľvek technologická výluka dostupnosti Hráčskeho účtu, alebo Internetových hier, či iný prevádzkový problém nezakladá nárok Hráča na akúkoľvek náhradu škody, vrátane nároku na akékoľvek iné náhrady, plnenia, či kompenzácie zo strany Prevádzkovateľa, pokiaľ Prevádzkovateľ v konkrétnom prípade nerozhodne inak.
4) Nesprávne hlásenia a zobrazenia v Hráčskom účte
Hráč berie na vedomie, že v rámci Hráčskeho účtu sa môže z technických dôvodov, alebo akýchkoľvek iných dôvodov vyskytnúť nesprávne alebo neaktuálne zobrazenie niektorých informácií (napr. stav Vkladov, Výhier, stavu finančných prostriedkov a pod.), pričom v takýchto prípadoch sú rozhodujúce informácie na Serveri. Hráč zároveň berie na vedomie, že z dôvodu nesprávneho údaju mu nevzniká nárok na výhru, pričom z hľadiska vyhodnotenia udalosti určujúcej výsledok Internetovej hry a prípadných súvisiacich nárokov Hráča sú rozhodujúce informácie na Serveri; tým nie je dotknuté právo Hráča na podanie reklamácie. Prevádzkovateľ sa zaväzuje takéto nesprávne údaje opraviť, a to bezodkladne po zistení tejto skutočnosti a o oprave nesprávneho údaju Hráča informovať, a to v rámci Hráčskeho účtu (napr. správnym zobrazením pôvodne nesprávneho údaju). Hráč je oprávnený informovať Prevádzkovateľa o tom, že má za to, že údaje v Hráčskom údaje sú nesprávnymi údajmi, a to jedným zo spôsobov uvedených v bode 7 týchto VOP.
5) Územie
Každý Hráč je oprávnený zúčastniť sa na Internetových hrách prevádzkovaných Prevádzkovateľom diaľkovým prístupom prostredníctvom Internetového kasína iba na území Slovenskej republiky a mimo jej územia len v prípade, ak príslušná legislatíva daného štátu, v ktorom sa Hráč nachádza, takúto účasť na Internetovej hre nezakazuje, inak neznemožňuje alebo ju nepovažuje za nezákonnú. Prípadné nerešpektovanie tejto povinnosti Hráča je jeho výlučnou zodpovednosťou a neumožňuje mu uplatňovať akékoľvek nároky, požadovať kompenzácie alebo iné plnenia zo strany Prevádzkovateľa
6) Prevádzková doba a otváracie hodiny
Prevádzková doba pre prevádzkovanie Internetových hier prostredníctvom Internetového kasína je stanovená nepretržite 24 hodín denne bez obmedzenia. Prípadné technologické výluky dostupnosti Hráčskeho účtu alebo Internetových hier sú uvedené v ods. 3 tohto bodu VOP.
6. SPRACÚVAMNIE OSOBNÝCH ÚDAJOV
7. KOMUNIKÁCIA
Vzájomná komunikácia medzi Hráčom a Prevádzkovateľom bude prebiehať prednostne písomne prostredníctvom e-mailu a výlučne v slovenskom jazyku. Písomné zásielky budú Hráčovi doručované na e-mailovú adresu, ktorú Hráč ako poslednú oznámil Prevádzkovateľovi alebo prostredníctvom držiteľa poštovej licencie. Možnosti kontaktovania Prevádzkovateľa sú:
a. e-mailová adresa: podpora@sazkahry.sk
b. telefonicky: 0220030405
c. iným spôsobom uvedeným na Internetových stránkach (napr. Chat a pod.)
Zásielka odoslaná elektronicky na e-mailovú adresu je považovaná za doručenú tretím dňom odo dňa jej odoslania. Zásielka doručená prostredníctvom pošty na adresu oznámenú Hráčom pri registrácii alebo neskôr je považovaná za doručenú piatym dňom odo dňa jej odoslania, a to aj v prípade, že sa adresát o obsahu zásielky nedozvedel, ak preukázateľne mal možnosť sa o nej dozvedieť s ohľadom na ním oznámené kontaktné údaje.
8. REKLAMÁCIE
1) Hráči môžu podávať sťažnosti, žiadosti o riešenie sporu Prevádzkovateľovi najneskôr do 24 hodín a reklamácie do 30 dní odo dňa vzniku skutočnosti (napr. uzavretia Stávky), ktorá je dôvodom na takéto podanie, pričom každá riadna reklamácia musí byť Prevádzkovateľovi doručená najneskôr posledný deň lehoty pre jej podanie podľa reklamačného poriadku, ktorý je súčasťou Herného plánu. Reklamácia obratov a zostatku Hráčskeho účtu musí byť podaná do 30 dní potom, čo je Hráčovi zostatok na Hráčskom účte sprístupnený. V prípade, že k reklamácii vo vymedzenej lehote nedôjde, predpokladá sa, že Hráč s uvedeným zostatkom na Hráčskom účte súhlasí.
2) Prevádzkovateľ podania Hráčov prešetrí a najneskôr do 30 dní od ich doručenia písomne oznámi sťažovateľovi výsledok spravidla prostredníctvom komunikačného kanálu, ktorý bol využitý pre vykonanie podania (e-mail, list). O dobu vyriešenia reklamácie sa prerušuje plynutie lehôt na Vyplatenie Výhry. Pre posudzovanie sporov sú záväzné údaje uložené na Serveri.
3) Žiadosť o riešenie sporu a reklamáciu je možné uplatniť:
a. elektronicky zaslaním e-mailu s odôvodnením a čo najpresnejším popisom zisteného nedostatku, a to na e-mailovej adrese: podpora@sazkahry.sk
b. listinne zaslaním doporučeného listu na adresu: Allwyn Slovensko a.s., Žižkova 9, 811 02 Bratislava, a to odoslaním údajov reklamovaného výpisu Stávky spolu s odôvodnením.
4) V reklamácii Hráč špecifikuje jej dôvody a uvedie svoju požiadavku na jej vybavenie. Reklamácia musí obsahovať najmä jednoznačnú identifikáciu Hráča (užívateľské meno), časový údaj reklamovanej stávky, príp. iné relevantné údaje týkajúce sa reklamovanej skutočnosti podľa reklamačného poriadku, ktorý je súčasťou Herného plánu, alebo týchto VOP.
5) Náklady na reklamáciu nesie každá zo strán zo svojich prostriedkov.
6) Hráč ako spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Prevádzkovateľa ako obchodníka so žiadosťou o nápravu, ak sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva. V prípade, ak Prevádzkovateľ na žiadosť Hráča podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní od jej odoslania, Hráč má právo obrátiť sa s cieľom ochrany svojich spotrebiteľských práv na subjekt alternatívneho riešenia sporov podľa príslušných ustanovení Zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v platnom znení – podaním návrhu na začatie alternatívneho riešenia sporu a pokúsiť sa o dosiahnutie dohody o vyriešení sporu zákonom stanoveným postupom. Zároveň, ak Prevádzkovateľ na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo, Prevádzkovateľ informuje Hráča na trvanlivom médiu o príslušných subjektoch alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov je:
Slovenská obchodná inšpekcia
Ústredný inšpektorát Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov so sídlom: Bajkalská 21/A, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27, Slovenská republika email: ars@soi.sk , adr@soi.sk
9. ROZHODNÉ PRÁVO
10. SALVÁTORSKÁ DOLOŽKA
V prípade, že niektoré ustanovenia týchto VOP a/alebo zmluvného vzťahu podľa bodu 2 ods. 14 týchto VOP, sú alebo sa z akéhokoľvek dôvodu stanú neplatné, neúčinné alebo nevynútiteľné (obsolentné), nemá to a ani to nebude mať za následok neplatnosť, neúčinnosť alebo nevynútiteľnosť ostatných ustanovení týchto VOP a/alebo alebo zmluvného vzťahu podľa bodu 2 ods. 14 týchto VOP. Zmluvné strany sú povinné v dobrej viere rokovať, aby bolo neplatné, neúčinné alebo nevynútiteľné ustanovenie písomne nahradené iným ustanovením, ktorého vecný obsah bude zhodný alebo čo najviac podobný ustanoveniu, ktoré je nahradzované, pričom účel a zmysel týchto VOP a/alebo alebo zmluvného vzťahu podľa bodu 2 ods. 14 týchto VOP musí byť zachovaný. Do doby, kým takáto dohoda nebude uzavretá, rovnako však aj pre prípad, že k nej nedôjde vôbec, sa na nahradenie neplatného, neúčinného alebo nevynútiteľného ustanovenia použijú iné ustanovenia týchto VOP a ak také nie sú, potom ustanovenia právnych predpisov platných a účinných na území Slovenskej republiky, ktoré zodpovedajú kritériám podľa predchádzajúcej vety.
11. SPOLOČNÉ A ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA