Registráciu možno uskutočniť prostredníctvom tlačidla VYTVORIŤ ÚČET v pravom hornom rohu webovej stránky. Potrebné je uviesť osobné údaje a zadať osobné doklady na overenie. Registrácia vyžaduje zvoliť si unikátne používateľské meno a heslo.
Na email, ktorý ste zadali pri registrácii, vám bola zaslaná správa na overenie. Správu je potrebné otvoriť a kliknúť na vyznačený text.
V prípade, ak vám nebol doručený email na overenie emailovej adresy, je potrebné skontrolovať, či ste email zadali správne. Ak je email v hráčskom konte napísaný správne, uistite sa, či vaša emailová schránka nie je plná. Poslednou možnosťou je, že správa bola doručená do SPAMu – odporúčame si skontrolovať tento priečinok.
Uistite sa, či tel. číslo zadávate správne. Tel. číslo je potrebné zadať bez prvej nuly. V prípade slovenského čísla zvoľte predvoľbu +421.
V prípade, že ste zabudli heslo, kliknite na „Zabudli ste heslo?“ Zadaním prihlasovacieho mena a emailu, ktorý máte v hráčskom konte, vám bude vygenerované nové heslo zaslané na email. Heslo slúži na prihlásenie.
Áno, musíte uviesť skutočné údaje, zhodné s vaším dokladom totožnosti. Nie je možná registrácia a hranie v internetovom kasíne s vymyslenou identitou.
Overenie dokladov môže trvať do 6 hodín od ich nahrania do systému.
Nahratím skenu/fotografie nasledovných dokladov:
a) platný doklad totožnosti (občiansky preukaz alebo povolenie na pobyt)
b) ďalší platný doklad, z ktorého je možné určiť identitu – musia byť viditeľné identifikačné údaje.
Súčasťou overenia môže byť aj identifikácia pomocou tvárovej biometrie.
Nahratím skenu/fotografie výpisu z účtu, zmluvy alebo iného potvrdenia z banky, kde sú viditeľné vaše osobné údaje a IBAN.
Prihlásenie sa realizuje prostredníctvom tlačidla PRIHLÁSIŤ v pravom hornom rohu. Následne zadáte používateľské meno a heslo.
Nie, účasť na hazardných hrách nie je možná.
Pošlite na podpora@sazkahry.sk sken občianskeho preukazu a uveďte, že ste zabudli prihlasovacie údaje. Poskytneme vám prihlasovacie meno a zmeníme email. Potom si cez „Zabudli ste heslo“ necháte zaslať nové heslo.
Financie
Áno, niektoré hry sa dajú vyskúšať bez vkladu. Výhry sú v tomto prípade len fiktívne.
Limit sa dá meniť raz mesačne. Pri uvoľnení platí zmena po 7 dňoch, pri sprísnení do 24 hodín. Zmena je možná až od 1. dňa nasledujúceho mesiaca.
bankovým prevodom
platobnou kartou
cez Skrill
cez paysafecard
cez SMS vklad
V sekcii „PROFIL / VKLAD“ vyberiete spôsob, zadáte sumu a potvrdíte. Vklad je možný aj z hry kliknutím na „Peňaženka“.
Skontrolujte správnosť účtu a variabilného symbolu. Ak chyba pretrváva, kontaktujte podporu.
Áno, ak sú peniaze pripísané.
V sekcii „PROFIL / VÝPLATA“ si vyberiete spôsob výberu. Výška podlieha pravidlám a limitom.
Skontrolujte „PROFIL / MOJE STÁVKY“. Ak máte nárok, kontaktujte podporu.
Hry a ich ovládanie
Áno, ak hráte o peniaze.
Nie, hrať môžete v prehliadači.
Overte technické požiadavky a aktuálnosť prehliadača. Ak problém pretrváva, kontaktujte podporu.
Skontrolujte internetové pripojenie a prehliadač.
V ľavom stĺpci kasíno lobby v časti „História hrania“.
Áno, v „PROFIL / MOJE STÁVKY“.
Overte históriu spinov a pravidlá hry. Ak máte nárok, kontaktujte podporu.
Bonusy
Bonus nie je nárokovateľný a prideľuje sa individuálne podľa interných pravidiel.
Viacero typov podľa konkrétneho prípadu.
V lobby v záložke „Bonusy“.
Bonus má obmedzenú platnosť, mohol vypršať.
Áno, ak nie je porušená podmienka niektorého z nich.
Závisí od konkrétneho bonusu.
Skontrolujte históriu spinov a pravidlá. Ak máte nárok, kontaktujte podporu.
Točenia zadarmo s vopred daným počtom a hodnotou. Výhra sa pripíše až po ich odohraní.