Prihlásenie
FAQ - Časté otázky
Registrácia a prihlásenie

Registráciu možno uskutočniť prostredníctvom tlačidla VYTVORIŤ ÚČET v pravom hornom rohu webovej stránky. Potrebné je uviesť osobné údaje a zadať osobné doklady na overenie. Registrácia vyžaduje zvoliť si unikátne používateľské meno a heslo.

Na email, ktorý ste zadali pri registrácii, vám bola zaslaná správa na overenie. Správu je potrebné otvoriť a kliknúť na vyznačený text.

V prípade, ak vám nebol doručený email na overenie emailovej adresy, je potrebné skontrolovať, či ste email zadali správne. Ak je email v hráčskom konte napísaný správne, uistite sa, či vaša emailová schránka nie je plná. Poslednou možnosťou je, že správa bola doručená do SPAMu – odporúčame si skontrolovať tento priečinok.

Uistite sa, či tel. číslo zadávate správne. Tel. číslo je potrebné zadať bez prvej nuly. V prípade slovenského čísla zvoľte predvoľbu +421.

V prípade, že ste zabudli heslo, kliknite na „Zabudli ste heslo?“ Zadaním prihlasovacieho mena a emailu, ktorý máte v hráčskom konte, vám bude vygenerované nové heslo zaslané na email. Heslo slúži na prihlásenie.

Áno, musíte uviesť skutočné údaje, zhodné s vaším dokladom totožnosti. Nie je možná registrácia a hranie v internetovom kasíne s vymyslenou identitou.

 Overenie dokladov môže trvať do 6 hodín od ich nahrania do systému.

Nahratím skenu/fotografie nasledovných dokladov:
a) platný doklad totožnosti (občiansky preukaz alebo povolenie na pobyt)
b) ďalší platný doklad, z ktorého je možné určiť identitu – musia byť viditeľné identifikačné údaje.  Súčasťou overenia môže byť aj identifikácia pomocou tvárovej biometrie.

Nahratím skenu/fotografie výpisu z účtu, zmluvy alebo iného potvrdenia z banky, kde sú viditeľné vaše osobné údaje a IBAN.

Prihlásenie sa realizuje prostredníctvom tlačidla PRIHLÁSIŤ v pravom hornom rohu. Následne zadáte používateľské meno a heslo.

 Nie, účasť na hazardných hrách nie je možná.

Pošlite na podpora@sazkahry.sk sken občianskeho preukazu a uveďte, že ste zabudli prihlasovacie údaje. Poskytneme vám prihlasovacie meno a zmeníme email. Potom si cez „Zabudli ste heslo“ necháte zaslať nové heslo.
Financie

Áno, niektoré hry sa dajú vyskúšať bez vkladu. Výhry sú v tomto prípade len fiktívne.

Limit sa dá meniť raz mesačne. Pri uvoľnení platí zmena po 7 dňoch, pri sprísnení do 24 hodín. Zmena je možná až od 1. dňa nasledujúceho mesiaca.

  • bankovým prevodom
  • platobnou kartou
  • cez Skrill
  • cez paysafecard
  • cez SMS vklad
V sekcii „PROFIL / VKLAD“ vyberiete spôsob, zadáte sumu a potvrdíte. Vklad je možný aj z hry kliknutím na „Peňaženka“.

Skontrolujte správnosť účtu a variabilného symbolu. Ak chyba pretrváva, kontaktujte podporu.

 Áno, ak sú peniaze pripísané.

V sekcii „PROFIL / VÝPLATA“ si vyberiete spôsob výberu. Výška podlieha pravidlám a limitom.

 Skontrolujte „PROFIL / MOJE STÁVKY“. Ak máte nárok, kontaktujte podporu.
Hry a ich ovládanie

 Áno, ak hráte o peniaze.

 Nie, hrať môžete v prehliadači.

Overte technické požiadavky a aktuálnosť prehliadača. Ak problém pretrváva, kontaktujte podporu.

Skontrolujte internetové pripojenie a prehliadač.

V ľavom stĺpci kasíno lobby v časti „História hrania“.

Áno, v „PROFIL / MOJE STÁVKY“.

Overte históriu spinov a pravidlá hry. Ak máte nárok, kontaktujte podporu.
Bonusy

Bonus nie je nárokovateľný a prideľuje sa individuálne podľa interných pravidiel.

Viacero typov podľa konkrétneho prípadu.

V lobby v záložke „Bonusy“.

Bonus má obmedzenú platnosť, mohol vypršať.

Áno, ak nie je porušená podmienka niektorého z nich.

Závisí od konkrétneho bonusu.

Skontrolujte históriu spinov a pravidlá. Ak máte nárok, kontaktujte podporu.

Točenia zadarmo s vopred daným počtom a hodnotou. Výhra sa pripíše až po ich odohraní.

Nie, aj voľné točenia sa započítavajú do limitu.
Profil
Začať chat
Centrum podpory